Ik zoek actieve PA speakers, 150W

wesko

Artificial sounds R real
Lid sinds
8 november 2002
Berichten
962
Locatie
de Zaanstreek
Ik zoek actieve speakers, beetje als Behringer B300 en Samson XP200. Plastic doosjes, twee-weg. Bedoeld voor live zingen met wat begeleiding. Samson is haast niet te koop hier en Behringer is gewoon te zwaar (31kg).

Ik zoek dus iets van 20 kg. Iwe weet iets, mag tweedehands zijn (mits knap).
 
:) JBL heeft de naam goed te zijn, maar in $ zijn ze al vrij prijzig en in € al helemaal! Ik had ze wel al op het oog, mooi spul.

Het kloterige is dat de Samson maar $299 kost per stuk en ze zelf verschepen $136. Dan komt het nog duur uit.
 
Re: Ik zoek actieve PA speakers, 150W

Origineel geplaatst door wesko
Ik zoek actieve speakers, beetje als Behringer B300 en Samson XP200. Plastic doosjes, twee-weg. Bedoeld voor live zingen met wat begeleiding. Samson is haast niet te koop hier en Behringer is gewoon te zwaar (31kg).

Ik zoek dus iets van 20 kg. Iwe weet iets, mag tweedehands zijn (mits knap).

ehem setje P-audio actief twee weg: http://www.paudio-europe.com/products/db_product_7_2_s-class_200_fa.htm

klinken als een klokkie,8~ heb ze staan voor je met K&M statieven per set van twee: 1000,00..... (nieuw)

Of mag ik hier weer geen reclame maken... , hoe zat dat ook alweer ;)

greetings,
Peet
 
floormonitor

floormonitor

't Is niet helemaal wat je zoekt, maar wellicht heb je toch interesse in een 400W (continue) powered floormonitor. 15"speaker plus horn. diverse in/outs. behoorlijk vermogen, ideaal voor live.
stuur me maar een p.b. voor meer info
 
Het was niet mijn bedoeling hier te handelen (alleen advies), graag alle aanbod via een PB.
 
Back
Top