Focal SM9 vs. Trio6 BE

screech powers

Stamgast
Lid sinds
21 Maart 2003
Berichten
470
Locatie
Den Haag
ik ben erg benieuwd naar de verschillen tussen de sm9's en de trio6 be's.

heb er over gelezen wat ik kon vinden en las een aantal keer dat de sm9's minder power zouden hebben ten opzichten van de trio's.
de sm9's zouden wat sneller over hun nek bij hogere volumes en tevens wat minder strak en gedefinieerd in het laag zijn.

wellicht zou je kunnen zeggen dat de trio's meer productie gericht zijn en de sm9's meer voor het mixen en masteren?

iemand een idee?
thanks!
 
heb er over gelezen wat ik kon vinden en las een aantal keer dat de sm9's minder power zouden hebben ten opzichten van de trio's.
de sm9's zouden wat sneller over hun nek bij hogere volumes en tevens wat minder strak en gedefinieerd in het laag zijn.

Klinklare onzin!!!! SM9's is de top speaker van de twee en klinkt juist veel beter dan de Trio6 BE. Frequentiebereik is ruimer, laag is juist veel strakker en het hoog meer gedetailleerd.

En over zijn nek gaan...nog nooit gehoord. De SM9 heeft een 400Watt amp voor het laag...de Trio slecht 200Watt. Beide zijn midway speakers en kunnen enorm blazen maar is echt slecht voor je oren.

En er is weinig verschil tussen produceren en mixen. Doe je meestal tegelijkertijd tegenwoordig. Uitzonderingen daargelaten.
 
Back
Top