Iemand ervaring met musicstudioweb?

Precursor

Stamgast
Lid sinds
20 december 2016
Berichten
111
Hoi allemaal,

Ik zag een advertentie langskomen op musicstudioweb.com over een black friday deal van Adam a5x voor 68€ PS. Dat scheelt je zo honderden euro's, dus het leek me wat onwaarschijnlijk... Heeft iemand hier ervaring met deze site?

Als het echt is hoop ik dat ik hier wat mensen blij mee kan maken! :)

Groetjes
 
Hhhhm, het zou kunnen, maar ook een bv een DT770 Pro headphone voor €39 is wel erg veel sale. Ik weet het niet. Er staat niets boven de €100 qua sale prijzen. Of ze moeten maximale klandizie verwachten ofzo.:erm:
 
Dat kan toch niet echt :stupid verderop staat :
ANALOG FOUR MKII TABLETOP SYNTHESIZER
98.00€ 1,275.00€ .

Deze is net uit (of nog presale dus waarom in sale van 1275 voor 98?!
Maar ok, doe mij er maar 10 voor die prijs : )
 
https://www.scamadviser.com/check-website/musicstudioweb.com

Alert ResultRegistered contact email address is a free one
Alert ResultTechnical contact email address is a free one
Alert ResultAdministrative contact email address is a free one
Alert ResultPossibly related to a high risk country
Alert ResultHigh Number Of Suspicous Websites On This Server (check the server tab)
Alert ResultThis registrar is used by a high % of spammers and fraud sites
Alert ResultThis website may be related to a number of high risk sites
Alert ResultThis website may be related to a number of high risk sites
Alert ResultThis website is 9 Days old
Alert ResultThe website appears to be less than six months old
 
yep, scam en tracking for sure!
Ik heb hier een SAM systeem (secureme2.eu) en dan krijg ik ook meteen prio4 melding als je op de site bent geweest.

Melding weergeven
Meldingsinformatie:

Datum van melding: 10-11-2017
Tijdstip: 16:54
Melding: location: Romania (RO); Europe (EU), registered: Romania (RO)
Type melding: Geofence
Prioriteit: 4
Protocol: TCP
SAM-nummer: 11047
SAM-alias: Da Goose Music


Informatie over de bron:

IP-adres: 192.168.1.35
Poortnummer: 64861
MAC-adres:
MAC-adres alias: Alias: n/a
Fabrikant van apparaat: Vendor not found


Informatie over de bestemming:

IP-adres: 5.254.100.251
Poortnummer: 443
Hostname: 5.254.100.251.reserved.voxility.com

Wegblijven daar mensen!

mods? Misschien op de hoofdpagina zetten voordat er mensen intrappen en hun geld kwijt zijn.
 
Zie ook hier. Ook daar wordt gewaarschuwd voor deze site.

Zelf ook enig onderzoek gedaan:
- de 'about us' is extreem vaag: 'Music was established in 1898 in Warrington,....'???
- een gmail e-mail account
- ze geven aan 11 winkels te hebben, maar nergens is een adres te vinden,
- Geen telefoonnummer
- Ze zitten in de UK, maar een verwijzing naar de chinese EMS-site???
- je kunt betalen met Credit card, lijkt dus veilig: MAAR: je geeft je kaart gegevens af op een, niet met SSL beveiligde, pagina (en ze zeggen zelf: We protect your personal information by using Secure Sockets Layer (SSL) technology. And your personal information will neither be sold to nor shared with any other person or third party).
- Registration Date:2017-11-02
- IP=165.231.3.36 Seychelles
- een Pioneer DJS-1000 Standalone DJ Sample die je kunt kopen met een korting van 92,5% (dit lijkt mij het schoolvoorbeeld van: If it sounds too good to be true, it probably is).

JurgeN
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb er vrijdag die DT770 voor 39 euro besteld. Gelukkig met American Express betaald, dus heb het laten terugdraaien. Shame on me.
 
ik heb zo'n oud Zoom recordertje besteld. Heb al contact opgenomen met AMERCIAN EXPRESS. Ook heb ik de benodigde schermprints gemaakt van de transactie. Bij AM zeiden ze dat het bedrag nog niet belast is. Zij konden waarderen dat ik op voorhand gebeld heb.
 
Eigenlijk moet je dan heel veel transacties plaatsen en vervolgens refunden, de site eigenaar moet dan hoogstwaarschijnlijk per transactie een fee afdragen aan de payment service provider, terwijl hij niets verdiend.
 
Ik kreeg door invoeren van mijn mailadres een 'keurige' track&trace. Echter, toevallig was ik op het vermeende moment van aflevering thuis voor de cv-monteur, dus op zeker dat er nooit is geleverd. AmEx is er nu mee bezig.
StudioEquipment02.jpg
 
Back
Top