Goeie studioversterker ?

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
9.070
Locatie
NL
Ik ben op zoek naar een goeie studioversterker, liefst met één volumeknop (niet zoals bij de Alesis) of is dit onmogelijk?
Zelf hoor en zie ik vaak het merk Samson voorbijkomen, maar ik heb bijzonder weinig ervaring met echte studio versterkers.

Alle tips zijn welkom :)
 
Re: Goeie studioversterker ?

Origineel geplaatst door Niel
Ik ben op zoek naar een goeie studioversterker, liefst met één volumeknop (niet zoals bij de Alesis) of is dit onmogelijk?
Zelf hoor en zie ik vaak het merk Samson voorbijkomen, maar ik heb bijzonder weinig ervaring met echte studio versterkers.

Alle tips zijn welkom :)

Wij gebruiken hier brystons.

Ze zijn geloof ik wel wat duurder dan waar jij het over hebt.
 
zelf heb ik bij een hi end zaak 2 mono blocks gekocht . deze winkel heeft normaal gesproken alleen maar HEEL erg dure spullen en hebben achter de winkel nog een 2 de hands zaaltje ( inruil systemen )
mensen die daar iets kopen hebben echt geen rommel inruil .

bij jou in de buurt zijn vast ook wel van die winkels .

succes


ooh ja als je ook nog geen leuke nearfields heb kun je beter voor active gaan .. die heb je al voor een euro of 400
 
sjips dacht het wel erol heeft me ingehaald met berichten :(

!!!
 
Is dat net zoiets als het Anne Frank plantsoen? (maar dan anders)

Alleen zit mischa veel meer in de tsjet ;)
 
samson servo doet het heel lekker (vooral in combinatie met de spirit absolute 2's die ik heb)
 
Re: Re: Goeie studioversterker ?

Re: Re: Goeie studioversterker ?

Origineel geplaatst door Errol
Wij gebruiken hier brystons.

Ze zijn geloof ik wel wat duurder dan waar jij het over hebt.


Yep gebruik ik, (3 B ST) zijn 2de hands soms voor een goede prijs tekoop, en hebben 20!!!!! jaar garantie.
dus zelfs met een 5 jaar oude amp kun je daar lang mee vooruit.
zeer goede service.
 
Ik heb ook een samson servo 260 versterker, ben er erg blij mee!