Sub voor bij mijn monitors

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Ik heb twee Yamaha MSP-5 monitors in mijn studiootje, en die zijn best wel aardig. Het nadeel is echter dat hele lage frequenties niet (goed) meer door de msp5s worden weergegeven. Nu ben ik inmiddels wel gewend aan deze monitors en weet wat hun karakteristiek is mbt andere boxen, maar ik mis toch dat hele lage.. Vooral ook omdat ik graag luister naar DUB enzo..

Mijn vraag is dus, zijn er losse SUB units te krijgen die je tussen de mixer en de MSP5s kan plaatsen? Wie o wie heeft er tips??

greetz
Arv
 
Genelec

Genelec

Kijk ook eens naar de subs van Genelec.

Maar let op met subs.. het is zeker niet zo dat elke combinatie van Full-range monitors met een sub goede resultaten oplevert. Laat je heel goed adviseren.. en sleep desnoods je eigen monitors met je mee om zelf te luisteren welk resultaat een bepaalde sub biedt.
 
Cool bedankt!

Door dat linkje ben ik bij Thomann terecht gekomen, ik zie daar nu zelfs ook Behringer SUBs staan.

Thnx
 
Re: Genelec

Re: Genelec

Origineel geplaatst door CraZ
Maar let op met subs.. het is zeker niet zo dat elke combinatie van Full-range monitors met een sub goede resultaten oplevert. Laat je heel goed adviseren.. en sleep desnoods je eigen monitors met je mee om zelf te luisteren welk resultaat een bepaalde sub biedt.

Dat idee had ik ook al.. Hmm, toch wel lastig dan.
Dat brengt me misschien toch tot de vraag of ik niet echte monitors moet kopen.. De MSP's zijn leuk maar niet super zegmaar.. Maja, centjes he???


Arv
 
Back
Top