Versterking synths

Fideelski

Ingeburgerd
Lid sinds
23 juni 2008
Berichten
45
Hello iedereen,

Ik kan mijn synths niet meer rechtstreeks aansluiten op mijn audio-interface omdat de instrumentkanalen van de interface het begeven hebben.

Ik overweeg nu om een keyboard amp aan te schaffen die niet al te duur is. Ik heb deze gezien: the t.amp PA 4080 KB . Denken jullie dat dat iets voorstelt? Het zou voornamelijk voor mijn microkorg en mijn e-mu vintage keys zijn. Soms zou ik ook mijn roland spd-20 (drumpads) willen aansluiten.

Of lijkt het jullie misschien handiger om een kleine audio-interface extra aan te kopen met twee instrumentconnecties?

Hartelijk bedankt voor jullie hulp!
 
Je kan ook een nieuwe interface kopen..
 
Hoe meer ik er zelf ook over nadenk, hoe beter een nieuwe interface me lijkt!
 
Of een combinatie van een audio-interface en een eenvoudig (rack)mixertje.
 
Wat betreft audio interface heb ik ondertussen deze op het oog: Focusrite Scarlett 2i2. Hebben jullie voorstellen qua mixer?
 
Meestal blaas je gewoon je opamps eruit als je ze te vaak en te hot voedt. Als het een goedkoop ding is zou ik een nieuwe interface kopen. En als je ze nooit meer nodig hebt idd iets anders zoeken zoals die amp.

Maar als het de moeite loont kan je evt kijken of je die opamps kan vervangen als je kan solderen. Kost geen drol en een beetje tijd.
 
Back
Top