Hoeveel gekker kan het nog worden - deel 2

ah.. daar heb je 't al...

Ik gebruik ook uitsluitend groene stroom.. klinkt je signaalpath veel schoner :D
 
zie ook nergens de zakjes speciaal vulkanisch zand waarop de kabels kunnen rusten.
ze liggen gewoon op de vloer !

en misschien hebben ze wel van die plakkers op de muur geplakt waarmee ALLE apparatuur professioneel klinkt !

kortom een gekleurde en hoogst onbetrouwbare testsituatie
 
Laat me raden, je hebt hifi aperatuur?

Erger nog, ik woon in een piramide!
Perfect geluid , dankzij de leilijnen
 
een test op piepkleine ATC SCM 12,daar hoor je bepaalde frequencies en een werkelikheids globaal frequentie spectrum gewoon niet op

idd om te lachen, wat een refferentie zeg,totaal zinloze test,maar zo zijn er wel veel
 
een test op piepkleine ATC SCM 12,daar hoor je bepaalde frequencies en een werkelikheids globaal frequentie spectrum gewoon niet op

idd om te lachen, wat een refferentie zeg,totaal zinloze test,maar zo zijn er wel veel


Helemaal waar maar zo zijn er ook zat goede tests gedaan die weer weggezet worden als onzin..

In dit soort discussies beweren mensen vaak feitelijk te zijn terwijl ze het toch echt interpreteren met hun brein en dus hun kennis, emotie en alles wat er in een brein om kan gaan.
Mijn persoonlijke conclusie is dan ook dat zo'n test altijd onzinnig is. Iemand die een stereo van 10.000 euro koopt kan hem niet meer horen zonder hem betaald te hebben en iemand die dit niet doet nooit met.
Wat rest is meten, het apparaat en het gehoor. Aangezien dit emotieloos is (behalve dat de metingen geĆÆnterpreteerd worden door Ć©Ć©n of meerdere personen) is het dus verwerpelijk. Muziek en geluid is namelijk wel emotie.
 
Vandaag staat er een topic op de Marktplaats "Misschien te koop: .. "
Er kan misschien een apart forum komen voor spullen die "misschien" te koop zijn.
 
Koopje! :D

Screenshot_20221213-175813_Firefox.jpg


Cheers,
Exo. :mega:
 
serieus??

Field desk.png
 
Waarmee teenage engineering nog maar eens duidelijk dat alles wat ze verkopen eigenlijk veel te duur is.

Wel grappig dat ze vemelden dat het blad van dubbelzijdig formica is, dat is altijd met formicabladen anders trekt zo'n plaat krom. Maar bij teenage engineering is dat dus een verkoop argument..

Oh en nog van geboycot (russisch) berkentriplex ook..
 
Telos Audio Design | Quantum Resonation Conditioner V5.1

Hier is hij dan de Telos Audio Design Quantum Resonation Conditioner V5.1

Je kan dit ding krijgen voor de schamele prijs van 12000,00 euro, inclusief belasting en mooie lichtjes.
telos-audio-design_qrc-004.png




Ja het kan altijd gekker, zelfs op het synthforum...
 
Back
Top