DSP + output?

ferrybeer

Stamgast
Lid sinds
14 mei 2008
Berichten
158
Locatie
Vlissingen
Ik ben nogal nieuw in het gebruik van de serieuzere DSP powered synth's plugins.

Mijn probleem.

Ik heb zojuist een Powercore Firewire met wat extra plugins op het oog, maar...

Hoe rout ik mijn audio naar mijn monitoren ? ( gezien er geen outputs beschikbaar zijn :/ )

Iemand een goede oplossing voor de output probleem ( hoge kwaliteit ) uiteraard zal er vast wel weer een bedrag een verbonden zijn, maar ben gelimiteerd tot €200,- ( op het moment )

Bedankt !
 
Een powercore sluit je aan op een computer. De audio uit de poco loopt dan dus via je geluidskaart. Feitelijk hetzelfde als een VSTi synth, het enige verschil is dat in het geval van de poco de syth draait op de DSP vd poco, en bij een native VSTi synth is het de CPU vd pc waar die op draait.
 
Ik dacht eerder aan conflicten als ik DSP van de powercore in combinatie met een E-MU 1616m gebruik ? Dus daar ben ik flink verward door geraakt.

Ben er lang niet zeker van hoe ik dit allemaal instel, maar het zal vast en zeker lukken.

Ik ben enkel de 1616m gewent dat al een DSP processor bevat, ( opzich vrij snel, maar ik neem aan dat de powercore uiteraard veel sneller zal zijn qua latency en processing )

Heb nogal wat mixes te verwerken met de powercore, maar wil toch wel eens legaal te werk gaan i.p.v. allemaal gedownloade plug-ins en al dat soort onzin, gezien de E-MU standaard core plugins niet zo heel bizar goed zijn.

Vriendelijk bedankt voor je reactie !
 
Back
Top