Dr. Dre creates Beats.

Mitchell

Melomania
Lid sinds
22 oktober 2007
Berichten
109
Locatie
elijke zwart licht stralen die tijdsgebonden zijn
Voor sommige duurt het wachten al te lang op albums van bepaalde artiesten. Hier is er 1 van mij. Detox... Fuck december, ik wil hem nu! Het langverwachte album van Dr. Dre maakt mij nieuwsgierig of het lange wachten en alle grote speculaties nou eindelijk tot zijn recht komen en dit HET album van 2008 wordt.

Iniedergeval om mensen wat bezig en nieuwsgierig te houden komt Dre, in samenwerking met Monster, met een nieuwe headphones:

Dr. Dre creates Beats...

dr_dre_monsterwtmk.jpg


beatsbydrdre2.jpg



Hier een filmpje van Bishop Lemont (Een nieuw en met recht, door Dre getekend talent bij Aftermath) en wat uitlatingen van Dre zelf over de headphones.

Youtube Filmpje


Dre over zijn headphones



Het lijkt me sterk maar iemand al ervaringen of verhalen gehoord over deze headphone? Prijs in de VS zal rond de 400$ liggen. Wat moet dat ding hier wel niet gaan kosten!

Laat de meningen losbarsten!
 
Het lijkt me sterk maar iemand al ervaringen of verhalen gehoord over deze headphone? Prijs in de VS zal rond de 400$ liggen. Wat moet dat ding hier wel niet gaan kosten!

Laat de meningen losbarsten!
Ongeveer 296 euro? ;)

Maargoed, ik vind hem in ieder geval lelijk. :P
 
Wat is dit voor kul, een koptelefoon van dr dre ?



Tis maar een idee, maar misschien heeft het iets met marketing te maken? En kijk nou, het werkt ook nog. Zonder Dre had deze HP SF niet eens gehaald, laat staan dat er gereageerd zou worden in dit topic...

:baco:
 
Hahah inderdaad.. lijkt me meer een marketing stunt dan dat dre echt heeft lopen meewerken aan dat ding... Hij heeft het druk genoeg met detox hehehehe of zou detox juist steeds uitgesteld zijn omdat hij hard aan een HF werkte? Zal hem wel ff bellen vanmiddag:D
 
Geldt ook voor zijn muziek volgens mij.

Klopt.. Hij heeft een heel "team".. Zo zijn de akkoorden van still dre volgens mij niet door hem "verzonnen" maar door een van zijn mede spelers ;)
 
Monster, die van de kabel?
Ik weet genoeg.

Marketing is niet voor niets een Amerikaans concept...
 
Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in een door een rapper gehypte hoofdtelefoon van een kabelfabrikant (waarbij ik niets tegen Dr. Dre en kabelfabrikanten heb). Verder vind ik de naam ook nogal vreemd gekozen, je sluit nogal een groot deel van de markt uit. Daarnaast vraag ik me af hoeveel extra laag deze hoofdtelefoon gaat weergeven dat er niet echt is, tenslotte wil je wel dikke beats luisteren met deze koptelefoon. Als dit geen studio-, maar consumentenhoofdtelefoon is dan is dat natuurlijk een minder groot probleem.

Ondanks dit alles werkt de marketing van Monster trouwens wel goed, en het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat ie nog goed klinkt ook, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat je teveel gaat betalen voor wat je krijgt.. :erm:

Ik wacht denk ik nog even op de Guitar by Mark Knopfler en de Synths by J.M. Jarre...
 
Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in een door een rapper gehypte hoofdtelefoon van een kabelfabrikant (waarbij ik niets tegen Dr. Dre en kabelfabrikanten heb). Verder vind ik de naam ook nogal vreemd gekozen, je sluit nogal een groot deel van de markt uit. Daarnaast vraag ik me af hoeveel extra laag deze hoofdtelefoon gaat weergeven dat er niet echt is, tenslotte wil je wel dikke beats luisteren met deze koptelefoon. Als dit geen studio-, maar consumentenhoofdtelefoon is dan is dat natuurlijk een minder groot probleem.

Ondanks dit alles werkt de marketing van Monster trouwens wel goed, en het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat ie nog goed klinkt ook, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat je teveel gaat betalen voor wat je krijgt.. :erm:

Ik wacht denk ik nog even op de Guitar by Mark Knopfler en de Synths by J.M. Jarre...

1 seconde googlen...

http://www.google.nl/search?q=guita...avclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_enNL241NL241

Dit fenomeen bestaat al 100 jaar. Justin Timberlake lokt ons naar de McDonalds. Britney helpt ons aan de Pepsi en Christina Aguilera probeert ons Coca-Cola te slijten...

Fabrikant geeft geld aan celebrity, celebrity promoot product, fabrikant maakt meer winst... Welkom in de vrije markt economie...
 
Dat deze vorm van marketing al langer bestaat en veelvuldig gebruikt wordt was ik me van bewust ;)

Wat ik eigenlijk bedoelde was een Guitar-hoofdtelefoon van Monster die gepromoot wordt door Mark Knopfler en hetzelfde bij Jarre. Om even aan te geven dat ik het vreemd vindt om zo'n etiket op een koptelefoon te plakken.
 
Dat deze vorm van marketing al langer bestaat en veelvuldig gebruikt wordt was ik me van bewust ;)

Wat ik eigenlijk bedoelde was een Guitar-hoofdtelefoon van Monster die gepromoot wordt door Mark Knopfler en hetzelfde bij Jarre. Om even aan te geven dat ik het vreemd vindt om zo'n etiket op een koptelefoon te plakken.

Ok... I dacht dat je gear in zijn algemeenheid bedoelde...

Een Dre-MPC zou inderdaad meer voor de hand liggend zijn. Al is de Ipod markt natuurlijk wel wat groter...
 
Klopt.. Hij heeft een heel "team".. Zo zijn de akkoorden van still dre volgens mij niet door hem "verzonnen" maar door een van zijn mede spelers ;)

Gewoon samen geproduceert met Scott Storch, andere grote hip hop producer. O.a. bekend van Fat Joe - Lean Back en 50 Cent Candy Shop.
 
Back
Top