All Moog Music Apps Are On Sale For Limited Time !

Klinken die Moog apps nou echt zo bijzonder goed? Als ik die Youtuebe comments zo lees wel... Maar persoonlijk vind ik al die iOS synths een beetje op elkaar lijken en klinken ze zeker niet beter als gewone VST’s op m’n Mac..
Ik probeer ook een beetje mn app aankopen op de rem te zetten en wat kritischer te zijn of ik het echt nodig heb.. want het voelt een beetje als drugs kopen... erg verslavend :-)
 
Voordeel van die apps voor iOS is natuurlijk dat ze echt wel tig keer goedkoper zijn dan de hardware uitvoeringen. Wil niet een strijd gaan ontketenen wat beter klinkt overigens. Voor hele volksstammen klinken menige iOS apps goed genoeg.

Persoonlijk vind ik de SEM module en de Arp dekstop module erg fraai. Kan ze me ook nog wel permitteren maar heb ze vooralsnog niet gehaald. Terwijl ik me prima vermaak met de betreffende apps welke echt een schijntje zijn in vergelijking daarmee.

Allengs kun je natuurlijk ook wel aardig wat mixers aanschaffen waarmee je externe analoge effecten aan je mix kan toevoegen. Al kun je je natuurlijk afvragen wat de waarde daarvan is wanneer je het uiteindelijke resultaat toch weer digitaliseert.

De Kosmonaut van de Nederlandse iOS muziek-apps ontwikkelaar Bram Bos mag er wat dat betreft ook echt wel zijn: http://ruismaker.com

Ja, er zit wellicht niet veel verschil in de software op de Mac en op iOS. Lijkt mij ook niet zo verwonderlijk vanwege de Audio Units welke op beide systemen ondersteund worden.
 
Ja die Kosmonaut heb ik ook... die is cool.. Maar ik heb me kunnen inhouden qua Moog app aankopen, en de aanbieding is voorbij :)
Maar ik heb nu al zat synths.. Posion202, iSEM, Kauldron, Groove Rider, BeatMaker.. En verder Caustic wat echt m'n favoriet is..

Ik laat het hier maar effe bij de komende tijd.. ik blijf aan de gang met apps kopen..
 
Ja die Kosmonaut heb ik ook... die is cool.. Maar ik heb me kunnen inhouden qua Moog app aankopen, en de aanbieding is voorbij :)
Maar ik heb nu al zat synths.. Posion202, iSEM, Kauldron, Groove Rider, BeatMaker.. En verder Caustic wat echt m'n favoriet is..

Ik laat het hier maar effe bij de komende tijd.. ik blijf aan de gang met apps kopen..

Heb je AUM al? :P http://kymatica.com/Software/AUM
 

Nee, daar lees ik wel steeds over.. :)
Past in de rijtje van must-have apps als AudioBus, AudioShare etc toch?

Maar wat is er nu zo handig aan? Ik draai m'n AU synths in BeatMaker.. Wat kan ik nu meer met AUM? is het het een soort 'AudioBus-Deluxe'?
 
Nee, daar lees ik wel steeds over.. :)
Past in de rijtje van must-have apps als AudioBus, AudioShare etc toch?

Maar wat is er nu zo handig aan? Ik draai m'n AU synths in BeatMaker.. Wat kan ik nu meer met AUM? is het het een soort 'AudioBus-Deluxe'?

Kijk, Beatmaker 3 heb ik vooralsnog niet aangeschaft. Wordt geroemd op o.a. het Audiobus forum. Daarentegen heb ik wel Modstep.

AUM past inderdaad in dat rijtje. Grootste voordeel vind ik persoonlijk dat het lijkt op een digitale mixer, met een ongelimiteerd aantal channels en insert points. Komt bij dat de MIDI-matrix wel heel erg handig is.
 
Nee, daar lees ik wel steeds over.. :)
Past in de rijtje van must-have apps als AudioBus, AudioShare etc toch?

Maar wat is er nu zo handig aan? Ik draai m'n AU synths in BeatMaker.. Wat kan ik nu meer met AUM? is het het een soort 'AudioBus-Deluxe'?

Kwam zojuist een aardig voorbeeld van het gebruik van AUM tegen op Youtube van die man van TheSoundTestroom:



Is echt een handige tool, eigelijk een digitale mixer met ongelimiteerde inserts, channels, en groups. Juweeltje van een app.
 
Back
Top