iPad goedkopere Camera Connection Kit adapter gezocht

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
4.938
Locatie
Primark City
Ik zoek dus een goede werkende voor mn ipad 2017 zodat ik een usb midikeyboard aan kan sluiten...

Eentje die goedkoper is als de 45,- die Apple rekent voor zo'n stekkertje (Lightning-naar-USB-3-camera-adapter )...

Liefste eentje die ook gelijk de iPad oplaad..
 
let erop dat die namaak niet 100% compatible zijn,,, of zullen worden na een ios update,
ale,, ik vertik het tot nu toe ook om zon camera cable te kopen,
maar al die goedkope ios adapters die ik al heb gehad werken ni meer,

effe slikken dus die 45€ zou ik zeggen, of anders eerst een week sparen,
maar dan zit je goed denk ik toch,
 
nouja, het is meer uit principe dat ik liever geen geld aan ze geef voor die overpriced adapters...
Het is dat Android ongeschikt is voor muziekmaken maar ik had liever geen iPad gekocht..
 
ja, ik ontkom er niet aan ben ik bang...

Met zo'n adapter heb ik dus een usb poort zodat ik een midi keyboard kan aansluiten... Kan ik ook een harddisk of usb stick er aan hangen met films of muziek en die daarvandaan afspelen?
 
nee, voor zo ver ik weet.. alleen photo's importeren,,
alé, heb ik .. gelezen, want ik heb ook nog niet zo'n cable, en vandaar dus ook dat ik 't op hold zettte,
Midi kan ik ook via die Ableton LINK enzo..
 
Zie ook mijn eerdere post ivm de goedkopere CCK van Apple. Ik zou zeker de nieuwe versie met laadmogelijkheid kopen die je ook al zelf voorstelde, anders tevoren eerst testen in de winkel.
 
Ah deze post bedoel je:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=209670

Ik ga maar voor de originele waar je ook stroom op aan kan sluiten... ik wil gewoon iets dat werkt...

Werkt je K-Board nu wel met die nieuwe powered CKK?
Hoe kan ik daar een usb midi keyboard op aansluiten + een audio interface?
 
Die post bedoel ik idd. Projectje staat even op hold, ben er nog niet verder ingedoken of aangekocht. Ipad begint nu ook problemen te vertonen tijdens opladen met originele kabel en oplader, mogelijk is er meer aan de hand dus helaas.
Als je èn een usb-keyb èn een audio-interface tegelijk gebruiken wil moet er volgens mij nog een usb-hub tussen. Dan ga je van de CCK naar je hub waar je het keyboard en audio-interface op aansluit. Er zijn volgens mij inmiddels ook gecombineerde midi en audio-interfaces voor IOS, misschien ook een oplossing, heb je alles in 1.
 
Ah thanx voor je reply, dit is mn eerste iOS apparaat.. dus moet aardig wat dingen uitzoeken.

Wat vanzelfsprekend is bij computers in het algemeen gaat nu opeens via de iPad manier die er op gericht is om mensen zoveel mogelijk dingen te verkopen... Maar goed, dit wist ik van tevoren natuurlijk..
 
Dacht dat die iConnectAudio+ dingen zowel MIDI, audio als stroom voor de iPad konden voorzien... Denk dat er nu ook MIDI only dingen zijn.
 
Back
Top