IK multimedia Syntronik

pip

Ouwe rot
Lid sinds
17 januari 2008
Berichten
1.214
Locatie
Delft
Gisteren Syntronik van IK gedownload en het is gelijk een van mijn favoriete iOS synths geworden. Ik gebruik vaker iPhone dan iPad vanwege het “altijd op zak” hebben en ik vind de user interface prima werken hier.

De synth model’t veel klassieke synthesizers. Ik begreep dat de oscillatoren gesampled zijn, en hier heb je niet zo veel vrijheid in het instellen. Maar vervolgens wel alle vrijheid mbt filter en envelopes. Ik vind het wel prettig werken, want je kunt vrij veel veranderen aan sounds en toch blijft de hoeveelheid controls hanteerbaar.

Ze klinken fantastisch! Er is een gratis versie met enkele presets van de Taurus die je wegblazen!
 
Kan je me zeggen hoeveel presets de SY-99 heeft? Hij noemt 99 in de plugin.
 
Kan het niet goed vinden. Het zijn er heel wat ;) maar ga ze niet tellen...
 
Bedankt, ik had er slechts 2 of 3, omdat ik alleen de deluxe en bonus content geïnstalleerd had en de factory library vergeten. Dat is alles tesamen bijna 80GB. Ik werk met Pc maar past dat allemaal op je iphone of ipad?
 
Ligt aan je iPhone / iPad ;)
80gb is wel meer dan voor iOS denk ik.
 
Blijkbaar is de Ipadversie slechts rond de 4 Gb
 
Zou zo maar kunnen!
Heb de desktopversie niet, maar de kwaliteit is op iOS echt fantastisch. Die gesamplede oscillatoren van vintage synths zijn echt de moeite waard. Ben erg fan van de Roland sh(5?) waveforms.
 
Back
Top