Android apps

Misschien kan je 'm nog omruilen voor een Iphone of Ipad? :P
 
Ik dacht dat het probleem grotendeels opgelost is met Android 2.3 ( gingerbread ).
Er is dan een low level audio api beschikbaar geloof ik, verwacht eind deze maand de update voor mijn Samsung Galaxy S.
 
Ik dacht dat het probleem grotendeels opgelost is met Android 2.3 ( gingerbread ).
Er is dan een low level audio api beschikbaar geloof ik, verwacht eind deze maand de update voor mijn Samsung Galaxy S.

Zoiets las ik ook. Alleen Google's low latency definitie blijkt iets af te wijken van die van ontwikkelaars. In de praktijk zou het maar een matige stap voorwaarts zijn.
 
Echt jammer......Android heeft veel potentie, maar Apple heeft het toch beter geregeld (twijfelt nog tussen HTC desire en Iphone 4)

Als je keuze tablets zou betreffen zou ik dit een relevanter probleem vinden, maar dat is persoonlijk.
 
Zoiets las ik ook. Alleen Google's low latency definitie blijkt iets af te wijken van die van ontwikkelaars. In de praktijk zou het maar een matige stap voorwaarts zijn.

Mmm,. ok.. balen. Had wel ergens iets gezien van 100ms naar 60ms ..of dat klopt weet ik niet.
Gelukkig maak ik het meest gebruik van de sequencer achtige applicaties, daarvoor is een superlage latency toch niet echt nodig.
En mn piano apps reageren zowieso sinds Android 2.2 al wat beter, dus elke verbetering ook al is het klein juich ik toe :)
 
Getest met een tablet of een Android mobieltje?

Ik heb het iig getest met een Android mobiel en Renoise, werkt prima.. heel soepel.
 
Ik vind de copeland synthjes wel leuk.
niet super realistisch maar leuk als schets objectjes in verveelde uurtjes.

de singlecell caustic is ook een leuke android synth, soort reason superlight.

alles op de galaxy s. of ze op tabs werken weet ik niet, lijk me wel.
 
Back
Top