muziek maken op je telefoon?

De kwaliteit zal ongetwijfeld toenemen. Kijk maar naar hoe VST's en daws zijn verbeterd de afgelopen jaren.
Misschien dat een compleet album afwerken op je telefoon best lastig is met zo'n klein schermpje, dan zou ik eerder voor een tablet kiezen.
 
.....

Ligt natuurlijk een beetje aan wat voor muziek je maakt toch?
Als singer songwriter die acoustische gitaarmuziek produceert heb je aan een telefoon niet genoeg.
Ik moet de eerste mobiel waar je je gitaarhals en shoulderstrap + studiomicrofoon in kan pluggen nog zien ontwikkeld worden.:D
 
ik zie ook nog geen mogelijkheid om er een 88 gewogen toetsen klavier aan te hangen.


Of kan dat wel al m.b.v. usb of iets dergelijks?
 
Ach als wij dit kunnen bedenken dan komt t vanzelf wel op de markt.
En youtube staat er dus al weer vol mee...(met amateur rommel gelukkig :D)


t zal ook eens niet hè, ik ben geen fan van lada dadi mocht ik dat nu eens in mn schoenen geworpen krijgen..:D
 
een telefoon, of polshorloge met interfacje is handzamer dan een laptopje. dus ik denk dat dat formaat verkeur heeft.
en de kwaliteit loopt achter de kwantiteit aan. de geluidschips van de huidige generatie computers zal ook veel beter zijn , dan die van enige jaren terug. nu standaard al iets van 24 bit, 44,1lhz. en dat maakt toch wel veel verschil.
 
bellen met je laptop....ook zoiets
 
doe je nu in principe toch ook (bellen met je laptop cq iphone of wat dan ook)?
Het formaat is groter inderdaad,maar 10 inch is niet echt groot of zo.
Het brengt wel ook een hoop voordelen met zich mee natuurlijk ten opzichte van een telefoon(tje)...
Maar achja, het is allemaal niet echt de-van-het als je het mij vraagt, de toekomst zal het uitwijzen
 
En laptop impliceert dat ie voor schootgebruik is, maar hij staat ook wel eens op n bureau. :D;):P
Ik zou eerder het woord mobiel gebruiken dat dekt de lading veel beter..
 
En laptop impliceert dat ie voor schootgebruik is, maar hij staat ook wel eens op n bureau. :D;):P
het gaat er ff om dat een laptop een PC is nutuulk...
Ik zou eerder het woord mobiel gebruiken dat dekt de lading veel beter..
en een mobiel qua wat dan? idd... om mee te bellen want dat is het hoofddoel nog altijd... een laptop kan ook mobiel zijn...

maar da's eigenlijk ook de gemakszucht van de engelse taal, woorden bijv zoals 'handy' wat dan een ding moet beschrijven... het woord 'mobile' net zo nutuulk... of 'carwash' ipv car washery o.i.d. want er staat toch ook 'bakery' op de gevel i.p.v. 'bread bake'... hehe

een pensrekenaar klinkt wel leuk trouwens :D
 
en nog iets...
Iphone is een merknaam. Het zelfde zou dus betekenen dat je bij de Freerecordshop gratis vinyl zou kunnen krijgen....
 
Nee, mij ook niet. ten eerste is niets gratis in de winkel en verkopen ze tegenwoordig alleen nog maar dvd's en games.
Hoe dan ook t was een kutwinkel en blijft n kutwinkel imho.
 
Er zijn genoeg mobiele apps te vinden voor Iphone, maar helaas blijft Windows Mobile weer eens dramatisch achter...
Weet iemand toevallig een drumcomputer / sequencer applicatie voor Windows Mobile ?
 
Back
Top