werkt een Behringer BCF2000 (die oude midi mixer) op een mac in Logic Pro x?

Terracide

Superheld
Lid sinds
2 september 2004
Berichten
605
Locatie
Nederland
ik kan er eigenlijk helemaal niks over vinden, een hoop dode links. Maar kan iemand me uit ervaring vertellen of een BCF2000 onder High Sierra met Logic Pro X werkt? En dan ook de motorized faders.
Commentaar wordt enorm gewaardeerd!
 
Waarom zou dat niet werken? Zit toch een edit knop op die BCF waarmee je midi kanaal en cc nummer toe kan wijzen ,midi is midi toch? Als het niet over de usb kan dan door een midi kabel
 
Ik heb een bcf en bcr alleen ik heb geen logic,maar het zou aan Logic liggen als het niet werkt,wat me sterk lijkt :) ik heb er enorm veel plezier van van die bcf en bcr nog steeds na al die jaren
 
Waarom zou dat niet werken? Zit toch een edit knop op die BCF waarmee je midi kanaal en cc nummer toe kan wijzen ,midi is midi toch? Als het niet over de usb kan dan door een midi kabel

Ja maar dan werken de motorized faders volgens mij niet. Hoe dan ook zou het wel moeten werken volgens anderen die het gebruiken met dezelfde setup als ik heb.
 
Even for future reference: die Bcf2000 werkt out of the box in logic-mode. Wordt automatisch herkend en doet het als een dolle.
 
Back
Top