RME Totalmix FX vraagje

Ensemble

Ouwe rot
Lid sinds
13 juni 2003
Berichten
1.626
Medestrijders,

Ik heb een Strymon Big Sky gekocht en wil deze als een send effect integreren in mijn setup.

De Strymon heb ik op mijn RME kaart de inputs 5/6 gegeven en ook de outputs 5/6.

Al mijn synths zijn geroute naar mijn Soundcraft mixer en de master van deze mixer is weer geroute naar input 11/12 op mijn RME kaart.

Hoe krijg ik het signaal uit de Soundcraft (11/12) geroute naar mijn BigSky zodat het met de BigSky geproceste geluid vervolgens naar een output kan worden geroute?

Dank alvast voor het lezen!

Ens
 
Medestrijders,

Ik heb een Strymon Big Sky gekocht en wil deze als een send effect integreren in mijn setup.

De Strymon heb ik op mijn RME kaart de inputs 5/6 gegeven en ook de outputs 5/6.

Al mijn synths zijn geroute naar mijn Soundcraft mixer en de master van deze mixer is weer geroute naar input 11/12 op mijn RME kaart.

Hoe krijg ik het signaal uit de Soundcraft (11/12) geroute naar mijn BigSky zodat het met de BigSky geproceste geluid vervolgens naar een output kan worden geroute?

Dank alvast voor het lezen!

Ens

Je hebt vast het vinkje loopback aan gevinkt in het menu blad van de desbetreffende outputs 5 en 6. Oranje is deze button dit icoontje vind je onder het moersleutelje aan te klikken.
 

Attachments

  • 6EFF941A-1668-4DAA-9635-A90397F9E3DA.jpg
    6EFF941A-1668-4DAA-9635-A90397F9E3DA.jpg
    27,1 KB · Bekeken: 110
Laatst gewijzigd:
Back
Top