Advies: mixer met audiointerface (min 6 mono, 2 stereo)

JJ1975NL

Stamgast
Lid sinds
4 januari 2011
Berichten
150
Hallo,

Even lurken aan jullie wijsheid, want ik ben een n00b wat mixers en mengpanelen betreft. 8)

Mijn audio-interface van 4 mono-inputs loopt tegen z'n grenzen aan. Binnenkort komen er minstens nog twee apparaatjes bij die eigenlijk allebei een stereo-output hebben. En ik wil graag een send hebben naar een extern delay-effect.

Dus zoek ik een vervanger. Een goede 8-input audiointerface is vrij stevig aan de prijs en mist de send, en tegelijk zie ik voor rond de 200 euro allerlei mixers met usb. Kunnen die gewoon kanaal 1 naar kanaal 1 van je DAW sturen, 2 naar 2, 3 naar 3 etc?

En hebben die dingen trouwens sowieso een soortnaam? Want op iedere site heten ze weer anders.

Dank alvast!
John
 
Thx! Zijn daar ook goedkopere varianten van met een enigzins duurzame reputatie? (ben geen heavy user en ook geen uber-kritische audiofiel). Wil eigenlijk zo simpel mogelijk minimaal 4 synths (2 extra mono is mooi, maar hoeft niet per se) en stereo sampler en drumcomputer in Ableton recorden. Afgezien van 1 of 2 sends mag het verder zonder toeters en bellen. Tenzij er natuurlijk toeters en bellen bestaan waarvan ik niet op de hoogte ben, maar die jullie in zo'n situatie onontbeerlijk achten.
 
Okido, thx. Dan wordt deze optie m voorlopig nog even niet.
 
Back
Top