Vraag! hulp gezocht MIXER VERSTERKER

Laszlow

Nieuwkomer
Lid sinds
13 februari 2013
Berichten
11
Hallo,

Ik probeer voor een theater voorstelling eigenlijk een stereo signaal naar 50 mini jack outputs te krijgen., nou is het dus nogal ingewikkeld, zijn er mensen die tips hebben voor mij? Ik zit al te kijken naar mixers enzo, maar dat is zo overbodig groot en duur. ik zou dan letterlijk 3 a 4 mengpanelen moeten combineren 8D

alle hulp is welkom!
 
50 outputs, dat is veel ja... Vroeger hadden wij een zgn AV distribution amplifier, daarmee dupliceerden wij (stereo-) videos eb dvd's: 1 speler op de input, en de amplifier stuurde het AV signaal weer uit over 16 outputs. Voor audio duplicatie heb (had?) je ongetwijfeld ook distribution amplifiers. Zal desondanks niet goedkoop zijn, vrees ik, maar misschien vind je er een paar tweedehands?

Je hebt ook hoofdtelefoon versterkers die iets soortgelijks doen; 1 signaal in naar bijvoorbeeld 8 uit. Maar ja... jij wil er 50... Ik denk niet dat je dat met 1 apparaat gaat oplossen. Stel je koopt een hoofdtelefoon versterker, dan zou je er 1 gebruiken om 8 anderen aan te sturen, dan kom je wel op 56 outs. Maar zelfs als zo'n ding 150 euro kost... Reken maar uit :D En dan is 't misschien ook nog maar de vraag of het allemaal wel behoorlijk blijft klinken.

Kun je het niet draadloos oplossen, zoals bij een "silent disco"? Hebben theaters niet iets als een ringleiding of hoe heet dat, voor slechthorenden?
 
Back
Top