Mixers die aangenaam kleuren en oversturen?

Iemand ervaring met dit als warmer/driver? http://www.strymon.net/deco/
*edit* na filmpjes en prijs wat bestudeerd te hebben denkik mischien toch door te sparen voor die Analog Heat
 
Laatst gewijzigd:
Uit vroegere tijden: een Alesis 1622...overstuurt lekker, helemaal op drums.

Deze heb ik ooit nogeens nieuw gekocht in de ninetees. :D Wel heel veel features voor toen relatief weinig geld.
Vraag me af of er nog steeds veel operatief zijn. Had al redelijk snel last van die switches die het niet goed deden en sommige potjes ook.
Het was ook een grote printplaat waar alle koolstofbanen op zaten.. wel makkelijk schoonmaken.. (dat dan weer wel :))
 
Ja klopt, veel voor 'weinig'
Je ziet ze af en toe voorbij komen, wel van mensen die er goed voor gezorgd hebben volgens mij want dat moest wel. Maar werkt lekker met oversturen op je gain, veel gebruikte tafel in de gabber/hardcore ook trouwens op de drums
 
Haalde er toen ook wel een lekkere sound uit met de 909.. maar overstuurde nooit zo heel ver.. klonk wel warm in het rood idd.
Ik heb de afgelopen jaren redelijk wat tafels uit diezelfde tijd gekocht maar die Alesis verlang ik niet echt meer naar :D
 
Toch was die 1622 destijds (nieuw en nog goed werkend zeg maar) ontzettend stil. Klank was ook goed.

Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre de bodemprint (met daarop alle koolstofbanen voor de pots) houdbaar was. Makkelijk te reinigen en geen pots uit elkaar halen. Maar eenmaal 1 baantje kapot.. voor altijd kapotte pot.
 
Ik ben gek van me ghost kleurtje.
 
Wanneer je distortion/saturatie gebruikt, wat moet je dan met kleuring van een mixer?
sherman filterbank klinkt mooier dan een elektron analog heat..
 
Crest Century GTX :D
 
Wanneer je distortion/saturatie gebruikt, wat moet je dan met kleuring van een mixer?
sherman filterbank klinkt mooier dan een elektron analog heat..

Heb je ze naast elkaar gehad en uitgeprobeerd?
 
ik heb een fostex 450 acht kanaals mixer te koop staan, het is dat ik er geen plek voor heb en volledig itb werk. 100 euro
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=203196&highlight=fostex+450

Ook nog een soundcraft 200b 24 kanaals staan waar een paar broodjes uit zijn, mag voor zeker onder de 100 euro weg maar moet ff kijken hoe of wat.

Beide erg prettig met oversturen, fijner als de wollige mackies.
 
Heb bv n vintage AA Craaft te ruil voor whatever.... Duitse gitzwart gekleurde eq dat keer 12!
 
Ik wil weer een oldschool hoekje maken in de studio voor de oude hardcore sound.
Nu heb ik vroeger een Mackie 8 bus gehad en die zou ik het liefst weer willen, alleen hier heb ik geen plek voor. Nu zit ik te kijken naar een Mackie Onyx 1640, stuk compacter.
Heeft iemand ervaring met deze tafel? Ik wil lekker oversturen en spelen met de eq..
 
Back
Top