soundcraft efx 12 versus de signature versie

pistolenedje

Stamgast
Lid sinds
3 februari 2011
Berichten
313
Afgezien van een effect meer op de lexicon bij de signature.. neig ik toch meer naar de efx12..

kan iemand mij vertellen waarom ik beter een signature kan nemen ipv de efx 12? mijn voornaamste reden om voor de efx12 te gaan is dat ik m (durf het bijna niet te zeggen) mooier vindt... :bekdicht: :maffia:

zijn er wezenlijke verschillen? (ik gebruik de mixer puur voor live of thuis met mijn gear.. ik doe niks met pcs of laptops enzo, dus de usb op de signature interesseert mij niet)..
 
Vroeg ik mij ook af, ik heb zelf de EFX 12 een hele mooie mixer (vooral met die FX, de springreverb en tape emulaties zijn echt wel ok!) maar ik heb toch het idee dat de EQ op de oude Spirit Folio's wat beter was? maar misschien is dat psychisch...Zeker de Sweep EQ klonk wat meer smoother en bij de ballen pakkend ofzo in mijn geheugen...heeft die Signature edition andere EQ's? Die EFX12 ziet er inderdaad wel mooier uit zeker als je hem op zo een rijdend mixer rekje zet :)
 
en dit net gevonden op het Elektronauts forum;
I bought a Soundcraft Signature 12 as the MTK were not in stock yet. I returned it within three days. Poor eq, noise on the effects section. Only briefly tested the 2 channel soundcard. Nothing special. A not so hot mixer experience to be honest. Then I bought a second hand A&H MixWizard 3 12:2. Now that is a great mixer! Wish I could get a cheap quality mixer, with a good soundcard. But...
 
Hmmm ben toch maar voor de soundcraft efx12 gegaan, jammer dat ik er tot half april op moet wachten want kennelijk zijn ze tijdelijk even niet leverbaar ofzoiets.. ben erg benieuwd! wordt sowieso wel een vooruitgang op mn mackie 1604VLZ (al was het maar vanwege het gewicht).
 
Back
Top