Boss KM 60

Unidentifiedman

Onbekend Lid
Lid sinds
3 mei 2013
Berichten
55
Locatie
Koekenstad
Heb dit weekend een Boss KM 60 op de kop kunnen tikken voor een redelijke prijs .Over het algemeen werkt hij zeer goed soms zit er een lichte kraak op sommige potmeters (vooral level en pan pot ) er is met momenten ook een licht zoemend geluid waarneembaar als ik een fx op de master send /return gebruik en de lampjes van de VU meter doen het niet meer.Volgens mij niet onoverkoombaar maar ben wel aan het uitkijken naar een adres (Liefst in Belgie ) om hem te laten reviseren .Iemand een suggestie ?
Alvast bedankt
 
leuk ding ist wel waard lijk me soow .. vintage mixertjuh;-]

kd8 eerst datje de bx600 bdoelde . die hebk ...en ruist / mini maal kraakt .. asje der niet aan twist ist een 6x stereo + aux channel ...mini mixertjuh
fyn & handy
:okdan:
 
Ben zeer blij dat ik deze niet aan mijn neus heb laten voorblijgaan .De zoem op de send /return lag gewoon aan een slechte kabel en de krakende pots zijnibijna niet meer hoorbaar .Wslk heeft hij een tijdje stilgestaan en dan durven de pots wel eens wat ongewilde geluidjes maken ..Vette submixer waar mijn monosynths zeer blij mee zijn .Voor de VU lampjes zal ik hem zelf wel ééns opengooien want zijn hier nog niet veel reacties gekomen ;);)
 
Back
Top