advies midicontroller?

dragster

Nieuwkomer
Lid sinds
22 oktober 2006
Berichten
4
Locatie
breda
hallo...

wie zou mij kunnen helpen met een paar vraagjes voordat ik impulsieve aankopen ga doen en er achter kom dat dit toch niet is wat ik zocht.

ik weet dat er al vele posts zijn over dit onderwerp maar kon het toch niet laten om er nog 1tje te openen 8o) dit ivm paar persoonlijke apperaten en doeleindes.

gebruik: ableton, reason voor extra toevoeging bij me mix erbij maar ook hele nummers maken (meerendeel gebruik ik t om bv uit een bestaand nummer de bass,voice etc te halen en de andere tonen weg te filteren en dit door de mix van me cd spelers toe tevoegen)

ik wil eigenlijk beginnen om dit aan te sturen via behringer bcr en bcf 2000
een optie is ook de m audio uc-33e en de trigger finger om zelf bass ritme's temaken etc (correct me if im wrong)
wat is een betere keuze voor mijn doeleind? of zijn er betere controllers voor hetzelfde budget ongeveer?

heb ik nog andere hardware nodig? of is t gewoon usb kabel dr in en gaan?

heb net een nieuwe pc aangeschaft en hier zit deze geluidskaart in:
soundblaster X-FI Xtreme Musiccard PCI,w/Dolby Digital, 7.1 , THX

is dit een goede kaart voor mij? hij komt van dell vandaan en zit in de dimension e520 of is een ander alternatief beter?

hopelijk kan iemand mij advies geven weet dat het beginnersvragen zijn maar iedereen moet ergens beginnen toch?

handige tips over informatie op internet zijn ook meer dan welkom.

mvg wesley
 
niemand??
 
Back
Top