BCF gelinkt met BCR

FreqJuggler

Stamgast
Lid sinds
28 januari 2005
Berichten
245
hoi hoi, ik heb sinds een paar dagen een bcf naast mijn bcr gekocht..
ik heb alle drivers correct geinstalleerd, das dus gewoon goed. Ik heb hem volgens de manier van de handleiding gelinked met de bcr. gaat zover ik weet ook goed. Nu het wazige....

Als ik de mackie control, of de mackie baby hui emulatie selecteer in de bcf, schieten de schuiven omhoog... maar das ook alles.. zodra ik ze terugzet naar beneden doen ze het weer!!! de transport buttons werken niet...

Dus heb ik maar de cubase sx 2.2 preset van de site geladen... eerst deed hij het, maar toen ik een nieuwe beat lade en zelfs toen ik cubase sx opnew opstarte werkte het niet meer...
de faders reageerde wel op wat ik met de mixer in cubase sx deed maar niet andersom( dat stopte ook spontaan en toen deed hij niks)... de generic remote is goed ingesteld (werkt met bcr perfect),de bcf is niet kapot aangezien hij het wel deed.... maarja BLA...om een lang verhaal kort te maken...

Wie werkt er met de preset van cubase sx 2.2, of de mackie emulatie en weet hoe ik die goed kan instellen???? help me out pleaz... ik zit vast en heb zaterdag een optreden, waar ik nog wat dingetjes voor moet uit mixen en de bcf erbij gebruiken zou extreem handig zijn....
 
Back
Top