CMlab Motormix waar?

justin

Shauna
Lid sinds
7 april 2003
Berichten
1.915
Weet iemand toevalig waar de motormix in nederland te koop is? Heeft iemand mischien gebruikservaring met deze compacte mixer? Hoe gedraagt hij zich onder logic of cubase.
 

Attachments

  • 1557_image_med_motormix.jpg
    1557_image_med_motormix.jpg
    37,8 KB · Bekeken: 54
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet alleen wel dat ze bij Studio de Dijk in Alkmaar er laatst twee 2e hands hadden staan. Die gast van de Dijk was er wel enthousiast over. Misschien kan je ze bellen om te checken of ie ze nog heeft.....
 
je kan je ook afragen waarom ze er nu al twee tweedehandsjes te koop hadden/hebben. zo oud is dat ding niet...
 
Na een week vol irritaties heb ik hem weer retour gebracht naar de winkel.
hij is voor protools, en verder bagger.

Nooit antwoord gehad van de fabriek waarom die zo vaak vastliep.

Mooi doosje maar een hoop ellende.
;{

gr scan
 
Ik heb er ook een en hele andere ervaringen dan scan. Hij werkt echt prima onder Cubase SL! Ik vind het heerlijk om er mee te mixen. De bouwkwaliteit is ook echt retegoed. Supersterk en degelijk. Je moet 'm wel ff onder de knie krijgen, want er zitten nogal wat functies op. Om plugins te programmeren zou ik 'm sowieso nooit gebruik. Ik gebruik dan ook eigenlijk alleen voor:

- Fader rides
- Panning
- automatisering van andere parameters
- solo / muting
- transport controls (start en stop enzo)
- veelgebruikte acties zoals Loop aan/uit en selecteren en neerzetten van de markers

Ik vind het een perfect ding!! Ik heb 'm overigens ook 2e hands gekocht voor 500 pop.

plaatje!
 

Attachments

  • img_0985.jpg
    img_0985.jpg
    23 KB · Bekeken: 57
Back
Top