storing uit geluidskaart van pc

dj discodeluxe

Living for the music
Lid sinds
17 april 2004
Berichten
888
Locatie
Ibiza City
ik heb een brom uit mijn usb emagic a6/2 m kaart
had ook een ews 88 mt daar kwam het ook uit.

ligt dus niet aan de kaart maar waar zo het aan kunnen liggen?

ik heb een mp3 er bij gedaan om even te genieten van deze brom
 

Attachments

  • storing pc mp3.mp3
    514,5 KB · Bekeken: 41
tja, kan vanalles zijn. Wat zit er nog meer in je pc? Video kaarten of andere dingen. Probeer eens om de Emagic op een andere plaats te leggen, kabels verplaatsen. Wat voor pc heb je? (met name moederboard en processor). Koppel ook eens alle andere (usb) apparaten los van je pc.

Oftewel: probeer zoveel mogelijk eventuele oorzaken uit te sluiten.....
 
ai! zelfbouw! Hmm, dan kan het in zoveel dingen zitten: voeding, moederboard, grafische kaart, ventilatoren. Ik weet helaas te weinig af van zelfbouw pc's. Maar de kans lijkt me groot dat het de combinatie is van een aantal componenten in je pc. Wie heeft hem gebouwd? (jijzelf, een pc winkel of een speciale audio pc bouwer zoals carillion e.d.?)
 
Het is geen aardlus. Dat klinkt anders. Het lijkt me instraling van iets in je pc op de usb poorten of iets dergelijks. Kan ook idd je harddisc zijn. Het is zeer moeilijk om dit te vinden. Ik zou zeggen..... probeer eens wat dingen aan of uit te zetten of te verplaatsen. (grafische kaarten, hardisks, floppy, CD-rom.....)

suc6
 
Origineel geplaatst door dj discodeluxe
oja

als ik bv reason of cubase sx opstart komt de bromtoon weer te voorschijn.
sluit ik deze weer af

weg bromtoon

Nog vager! Het lijkt er dan op dat de usb poort een stroring veroorzaakt op het moment dat deze actief is....

Sorry maar ik heb geen idee...:confused:
 
Back
Top