JP8000 probleempje

D-Ranged

Lid in me broek
Lid sinds
28 december 2002
Berichten
668
Locatie
Haarlem
Ik gebruik m'n jp8000 in FLStudio 5 en midi werkt allemaal goed, op één ding na...

De 'env depth' (van het OSC Common gedeelte) krijg ik maar niet geautomatiseerd:confused:
De CC (cc25) is goed ingesteld.

Nu staan er in de handleiding bij de CC-lijst twee lijsten, de eerste is 'mode1' en de tweede is 'mode2 (fabrieksinstelling)'
Bij het rijtje van 'mode 2' staat dat het CC25 is, en bij 'mode 1' staat 'Exclusive'

Weet iemand wat dit nu precies inhoudt en of/hoe ik m'n env depth kan automaten?

Bij voorbaat dank :)
 
heb je geen record mogelijk heid, dat je dus met fruity de midi record als je aan dat knoppie draait...
en dan vervolgens editten...
 
Nee, dat werkt ook niet, hij neemt dat niet op

Ik heb wel zelf een halve oplossing gevonden, da's de ribbon controller aan de env depth toewijzen, die kan ik wel automaten maar omdat de ribbon controller uit 2 helften bestaan (up en down), en daar óók maar 1 helft van te automaten is (voor zover ik weet), kan ik maar de helft van m'n env depth knop automaten=(

haha:frons:
 
Ik heb zelf een JP8080 en heb die toevallig ook laatst geautomatiseerd gebruikt in een nummer (cc25)
Ik heb de instelling op mode 2 staan (fabrieksinstelling) en bij mij werkt het gewoon goed. Probeer dus of bij jou Mode 2 werkt. Ik werk overigens met niet met FLStudio 5, maar met cubase SX, maar ik denk niet dat dat uit zal maken (?)
Het zou dus in mode 2 gewoon moeten werken, zonder andere omwegen.
O ja, ik neem aan dat alle andere midi cc's het wel doen?

succes!
 
Jaaaaa, het is gelukt in mode2!:)

Thanx ChampionSound!!

8) :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top