Novation x-station 25

dupolas

Nieuwkomer
Lid sinds
11 Maart 2005
Berichten
2
Hallo,

ik ben druk aan het overwegen om een Novation X-station 25 aan te schaffen om te gebruiken op mijn notebookje. Ik heb daar een standaard audio kaart inzitten en wat ik hier en daar gelezen heb is dat niet je van het.

Echter aangezien de Novation via USB werkt vroeg ik me af wat nu de kwaliteit is van de audio en hoe ver je kan gaan met effecten.

ik heb wel gelezen over latency problemen, maar die blijken met nieuwe drivers opgelost te zijn. Maar ik heb weinig kunnen lezen over de kwaliteit van de audio interface...

Wie heeft ervaring met de X-Station en de audio via USB? waar liggen de limieten of kan ik lekker 'pielen'

Ik zit zelf te denken om te gaan gebruiken met Fruity Loops en/of Reason. Mogelijkerwijs ook een wat goedkopere Cubase versie met plugin instrumenten of de CM-Muzys sequencer.... (daarom wil ik wel graag een uitgebreide midi controller hebben... en de novation schakelt met zijn presets lekker snel tussen de verschillende rack modules van reason)

Ik hoor graag ervaringen,

Groet,

Geoffrey
 
Als je even had gezocht had je minstens 3 andere topics kunnen vinden die exact dezelfde vraag hadden. Misschien een goed idee om die als nog op te snorren. ;)
 
Fijn dat je me hier op wijst :duivels:

echter in deze onderwerpen wordt alleen gesproken over latency!!!!!!!!!!!!! (zoals ik ook aangeef in mijn posting)..

ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de audio interface en waar de limieten liggen
 
Back
Top