juno 60

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
wat voor midi kit zit er op de juno ik heb zelf een kenton dcb erop gehad en zelf eens een midi kit er in gezet en daar had ik geen problemen mee met midikanalen zelfs alle filters werden aangestuurd maar ik heb het wel over kenton produkten het werkte het zelfde als de pro dcb jammer genoeg heb ik deze juno niet meer maar er komt er weer eentje aan (super ding) en daar gaat ook een midi kit op
 
Ik heb een MSQ-700 van Roland... Ook mooi!
 
Hey zoe,

nog twee daagjes geduld :)
Er stond op marktplaats nog een jsq-60 sequencer te koop voor 250,-


Bas
 
JSQ-60

JSQ-60

Leuk apparaat die JSQ-60. Maar let op.. dat ding heeft:


- 1 DBC output
- 2 Sync24 outputs

Maar geen sync of Midi in ... dus in een midi-setup heb je er niet zoveel aan. Wel lachen om een liveset te bouwen.. met een Juno 60 (of Jupiter 8 ), een 808 en een 303.. :p
 
hi Zoe,

Ik ben ook de eigenaar van een juno 60. Alleen heb ik niet die dcb-to-midi convertor van kenton. Dat ding kost ruim 600 piek heb ik me laten vertellen.
Ik heb wel een cv-gate uitgang op mij DeepBass Nine synth zitten, en daarmee kan ik de arpeggioclock aansturen. Zo loopt de arpeggio altijd sync met midi.
Het probleem is dan alleen dat het altijd arpeggios blijven;dus monofoon.
Hoe heb jij die midi ingebouwd, is dat lastig (voor iemand die weinig verstand van electronica heeft)?, en is dat een goedkoper dan die kenton convertor?

Groeten Oxy
 
hoi ik zou het niet meer weten hoe ik hem toen er in heb gezet het is al weer een tijd geleden ik ga er wel achteraan kijk als ik er nog wat over weet vinden
ik heb namelijk weer een juno60 (van acid) en ik wil er zeker weer midi op zetten maar zit nog te denken hoe (weer een kit of een dcb/midi of een kenton waar je meerdere synths mee kan aansturen)
 
Back
Top