MIDI Tutorials

Mijn punt, als je het zo wilt noemen, lijkt me duidelijk.....
Welke constructieve waarde heeft jouw reply in dit topic?
 
Mijn punt, als je het zo wilt noemen, lijkt me duidelijk.....
Welke constructieve waarde heeft jouw reply in dit topic?
Jouw punt is dat je eender wat kan opzoeken op Google? Interessant!

Mijn reply heeft als constructieve waarde dat ik de persoon in kwestie meedeel dat het hebben van een onbestaand iets kan duiden op een psychische aandoening :D
 
Zou een van de beheerders/mods alsjeblieft dit topic willen opschonen.

- Er staan meer dode links in dan werkende.
- Er wordt Off Topic gepost en getrolled.

De informatieve waarde van dit topic is hierdoor helaas zo goed als verloren gegaan.
Voor beginners die hier tegenaan lopen is het meteen al een dead end terwijl er het tegengestelde werd beoogd.

Bij voorbaat dank
Hans

PS.
Plaatsen van werkende links zou natuurlijk ook zeer welkom zijn.
 
Hier ook nog een handige link over MIDI: http://www.opnamestudio-techniek.nl/geluidsstudio/midi/
Daar staat er ook nog heel wat leuks over de MIDI standaard etc. met name beginners zullen er profijt van hebben. Alhoewel ik er ook weer wat van heb kunnen opsteken gezien mijn verwaterde kennis over synthesizers/controllers/drumcomputers etc..... :)
 
Huh? Klagen over de moderators maar wel links jatten voor jouw startpagina? :frons:
 
Nee joh, maar jij wilt dat de moderatoren dit topic opschonen zodat je de links klakkeloos kunt kopiëren. En je klaagt over off-topic berichten maar het merendeel is van jezelf.

Heb dan in elk geval het fatsoen om een link naar jouw belangrijkste bron op die startpagina te zetten.
 
Dit forum is verbannen van startpagina wegens het verwijderen van een uitnodiging door mij van de leden voor een gezelligheids feestje..

ik ga er verder niet op door als je het niet erg vindt.
het gaat jou ook niets aan en je hebt je gewoon met je eigen zaken te bemoeien.
 
Dit forum is verbannen van startpagina wegens het verwijderen van een uitnodiging door mij van de leden voor een gezelligheids feestje..

ik ga er verder niet op door als je het niet erg vindt.
het gaat jou ook niets aan en je hebt je gewoon met je eigen zaken te bemoeien.

Beste Coinoperator,

Deze discussie is volgens mij reeds gevoerd en vanuit jouw kant op een vervelende manier beëindigd omdat jij vind dat je je niet hoeft te conformeren aan de regels van een forum. We gaan hier dus per direct mee stoppen! Het is geen enkel probleem om je als lid te begeven op synthforum.nl maar promoties voor je eigen pagina doen we niet meer. Mocht dat een probleem zijn dan stel ik voor dat je een ander forum zoekt.

Ik meld dit even publiekelijk omdat deze boodschap in een privebericht niet over lijkt te komen.

P.S. Wij hebben overigens nooit gevraagd om een vermelding op de genoemde pagina.
 
Laatst gewijzigd:
Ik weet niet in wat voor fantasiewereld jij leeft maar ik heb nimmer enige reclame gemaakt voor wat dan ook.
WEL heb ik de leden uitgenodigd om eens langs te komen op een flipperfeestje, iets waar een aantal mensen naar uitkeek.
Dat vond jij echter commercieel, zoals net ook al gezegd, je hebt last van een overspannen verbeelding.

Ik vind het een buitengewoon kwalijke zaak dat JIJ op persoonlijke titel meent iets te moeten beoordelen en dat nog fout doet ook.
Dit nog even afgezien ervan dat ik die reclame in het geheel niet nodig heb.

Je bent dus leden aan het BENADELEN EN NIETS MINDER
Blijkbaar is een privebericht niet voldoende dus bij deze dan maar openbaar.

Edit.
Je zou eens kunnen overwegen of je wel geschikt bent voor de taak van moderator.
 
Back
Top