MIDI Tutorials

+1 van mij ook overigens...
ik wordt er beslist niet vrolijk van.

Je hebt hoop ik wel door dat ze jou bedoelen? Ofwel: houd het een beetje gezellig....je bent te gast. :)
 
Je hebt hoop ik wel door dat ze jou bedoelen?

Ik hoop dat je ook begrijpt dat het beheer hier faalt en dat ik daar van baal.

Dit topic met als doel beginners te helpen bij het begrijpen van midi techniek en achtergronden blijkt te bestaan uit 99% dode links.
Doordat ik al zeer lang beheerder ben bij startpagina en me hier mateloos aan ergerde heb ik de pagina in kwestie opgezet met als doel werkende links te presenteren en mensen te kunnen helpen.
Ik moest wel want HIER gebeurt helaas het tegendeel en in plaats van "oh shit, er is werk aan de winkel" is de reactie........ geen...men laat het op zijn beloop, JARENlang.

Dus inderdaad
+1
nee niet gezellig
ja gaat over mij
maar wil je dan liever een topic vol dode links waar je niets aan hebt?
en verwacht je dan dat iedereen maar lijdzaam gaat zitten toekijken?
 
De rollen moderator en content editor worden door elkaar gehaald vrees ik.

Je zou vanuit het oogpunt van proactiviteit natuurlijk ook werkende links kunnen aanleveren. :)
Ik neem aan dat je je kunt voorstellen dat wij niet de capaciteit hebben om 177.559 topics (waarbij verschillende topics meer dan 2000 berichten bevatten, ofwel: > 1.7 miljoen berichten) door te scannen om te kijken of elke link nog werkt. Zeker gezien het feit dat elke willekeurige link op elk willekeurig moment niet meer beschikbaar kan worden.
 
Toch een fraai stukje historie.
Mooi was die tijd... 2004, ik weet het nog als gisteren.

Nu ja, om voor de verandering maar eens wat inhoudelijks te posten: wisten jullie dat www.archive.org perfect werkt voor veel dooie links?
Check bijv. maar eens de eerste link uit dit topic -> https://web.archive.org/web/20040207183821/http://linux.tu-varna.acad.bg/~lig/MIDI/xplained/mx1.htm
En daar is de originele 2004 website weer terug. Graag gedaan, hoor! :D

Kijk....zo dus! :okdan:

Thnx Hanz. :)
 
De rollen moderator en content editor worden door elkaar gehaald vrees ik.

Je zou vanuit het oogpunt van proactiviteit natuurlijk ook werkende links kunnen aanleveren. :)
Ik neem aan dat je je kunt voorstellen dat wij niet de capaciteit hebben om 177.559 topics (waarbij verschillende topics meer dan 2000 berichten bevatten, ofwel: > 1.7 miljoen berichten) door te scannen om te kijken of elke link nog werkt. Zeker gezien het feit dat elke willekeurige link op elk willekeurig moment niet meer beschikbaar kan worden.

Ik neem op mijn beurt aan dat als er een duidelijke klacht wordt gedeponeerd dat er dan aktie wordt ondernomen.
Helaas blijken zowel de huppeldepup als de flappeldepap er niets aan te doen...
Dit in tegenstelling tot wat je verwacht, namelijk DANKBAAR zijn dat een lid je in de allang niet meer overzichtelijke hoeveelheid topics op een probleem wijst.
Gemiste kansen noem ik dat.
 
Toch een fraai stukje historie.
Mooi was die tijd... 2004, ik weet het nog als gisteren.

Nu ja, om voor de verandering maar eens wat inhoudelijks te posten: wisten jullie dat www.archive.org perfect werkt voor veel dooie links?
Check bijv. maar eens de eerste link uit dit topic -> https://web.archive.org/web/20040207183821/http://linux.tu-varna.acad.bg/~lig/MIDI/xplained/mx1.htm
En daar is de originele 2004 website weer terug. Graag gedaan, hoor! :D

Zo makkelijk was het dus voor een mod om even de boel aan te passen....
 
Zo makkelijk was het dus voor een mod om even de boel aan te passen....

Neen, grappenmaker. Zo werkt dat niet op een forum.

attachment.php
 

Attachments

  • Bach-deal-with-it.jpg
    Bach-deal-with-it.jpg
    87,2 KB · Bekeken: 155
Zo makkelijk was het dus voor een mod om even de boel aan te passen....

Zo makkelijk was het dus ook voor een lid om even met behulp van de report knop de juiste links aan te leveren. Nogmaals, dagelijks > 1.7 miljoen posts doorscannen is onmogelijk.

Denk in oplossingen, niet in problemen. :)
 
Ik neem op mijn beurt aan dat als er een duidelijke klacht wordt gedeponeerd dat er dan aktie wordt ondernomen.
Helaas blijken zowel de huppeldepup als de flappeldepap er niets aan te doen...
Dit in tegenstelling tot wat je verwacht, namelijk DANKBAAR zijn dat een lid je in de allang niet meer overzichtelijke hoeveelheid topics op een probleem wijst.
Gemiste kansen noem ik dat.

HIER worden nergens ene klote aan gedaan, zwaar waardeloos beheer.

Hoewel ik me zoveel mogelijk afzijdig wil houden van dit soort kinderlijk gedrag, irriteert het me dusdanig dat ik wel moet reageren.

Het was je waarschijnlijk nog niet opgevallen, maar bij elk gepost bericht staat een report knop. Die kun je gebruiken om een post te melden bij de mods. Werkende link erbij en klaar. Best simpel eigenlijk.

Het verbaast me werkelijk dat je verwacht dat men dankbaar is als je even daarvoor schrijft dat het beheer waardeloos is...
 
Back
Top