Behring X-Touch MINI + Logic, ervaringen?

SvEnErGy

Ingeburgerd
Lid sinds
1 december 2009
Berichten
90
Ik maak regelmatig in groepsverband wat muziek met wat vrienden. Een daarvan gebruikt Logic om instrumenten te bespelen met een controller. Voor sommige nummers maken we daarbij gebruik van enkele vooringestelde kanalen.

We zijn opzoek naar een extra controllertje om, naast de keyboard controller bepaalde tracks (niet de active track maar meerdere, random tracks) aan en uit te kunnen zetten (bij voorkeur ook volume bijregelen). zonder de muis van de laptop hoeven te gebruiken. We willen het liefst geen handmatige MIDI mapping doen maar gewoon plug 'n play. En klein is fijn want het moet ook allemaal meekunnen in een rugtas.

Ik ben aan het kijkgen naar Behringer X-TOUCH MINI. Heeft iemand ervaringen met dit ding en hoe goed hij integreert met Logic?

Bij voorbaat dank.
 
Beetje laat, maar ik heb de X-Touch (z'n grote broer).
Ik werk zelf met Reason en de basis ondersteuning is minimaal in Reason.
Maar gelukkig is er iemand die tot het gaatje is gegaan en een eigen codec heeft geschreven.

Hier kun je er meer over lezen : http://www.tricks-and-tips.nl/music-production/using-the-behringer-x-touch-with-reason

Na installatie daarvan is het echt een mega fijne aanvulling voor het mixen (live en studio)
Ik gebruik hem ook voor de XR18 Air, al was dat niet de reden om hem te kopen.
 
Back
Top