Oberheim DMX midi sync

screech powers

Stamgast
Lid sinds
21 Maart 2003
Berichten
470
Locatie
Den Haag
Hoi,
Ik heb even een DMX staan met midi kit ingebouwd en probeer hem te syncen met de rest.
Tot op heden zonder succes, weet niet zeker of de instelling in het menu goed staan etc.
Iemand een idee?
 
Ja midiclock insturen en vermoedelijk de dmx op midi slave zetten. Heb je een normale dmx zonder midi die later een midi kit heeft gekregen? Het zou kunnen dat ie geen midi sync doet maar alleen maar noten. Maar dat zal je zelf moeten uitzoeken.

Heb zelf alleen een dx zonder midi die dmv midi Clock to oberheim clocksignaal synct.

Maar de versie van de dx met midi heeft volgens mij de parameters die je voor midi kan gebruiken bedrukt op de faceplate. Rechtsboven. Misschien is dat hetzelfde als voor de dmx. Althans de instellingen.

Als ik het goed heb kan je bij een dmx waar geen midi opzat maar later wel een kit kreeg of de midi Ports later zijn aangebracht of stock zijn.

En anders kan je hem volgens mij, netzoals de dx, heel makkelijk openen door de 2 schroeven op de voorkant los te draaien en klapt ie zo open. Kan je zien wat voor midi kit erin zit.

Check get nog wel effe van die 2 schroeven want ik heb geen dmx.
 
Back
Top