2 AMT8 racks koppelen en usb naar snow leopard mac?

chez

Ingeburgerd
Lid sinds
14 juni 2004
Berichten
45
Hey! Weet iemand of ik 2 x AMT*en kan koppelen met de RS422 kabel onderling en met usb naar een snow leopard mac?
Dat ik het kan koppelen lukt waarschijnlijk wel :) Maar krijg ik dat dan ook an het werk met 16 midi i/o's in de mac?
Thnx alvast!
 
Volgens mij kan dat prima. Sterker nog volgens mij ondersteunt Logic tot aan de laatste versie de amt’s nog met hun speciale buffering.

Wil je iets kopen of heb je het al? Ik heb hier ook 2 amt’s en een Leopard machine. Maar gebruik de amt’s niet op het moment. Wel gebruikt in het verleden. En 2 keer hackintosh: 10.8.5 en high sierra maar daarop nog niet geprobeerd.
 
ja, je kan er zelfs meer dan dat koppelen, staat gewoon in de handleiding

die speciale buffering heb ik mn twijfels over, maar ze werken goed
 
Ohh goed om te horen dat het kan! Maar ik ben er nog niet. Krijg er in de Audio/Midi config alswel in Logic maar 8 i/o’s te zien. Draai op een sl mac pro met ssd. Heb daar ook de prefpane software van Kurt Arnlund op gezet. Zou er dit weekd zo graag mee aan de slag willen gaan dat il er 3 repen tony’s chocolade voor over heb als dankje voor degene die me er doorgeen kan loodsen
 
Prefpane werkt trouwens ma zo zo met meerdere, via windows xp in virtual machine, of zoals ik het doe: oude beige g3 met macos 9
maar heeft niet te maken met het niet zien in AMS
 
Hey Gm Rvooh! Die kabel had ik verleden week opgehaald. De rs422 en iets met een 0 wiring. Het goede daarvan is wel dat het stand alone werkt. Dus zou je zeggen dat die werkt. De prefpane kan ik net zo snel weer de-installen als het voor mij geen toegevoegde waarde heeft.
 
Ik heb hier ook aardig wat issues met die prefpane met een AMT8+Unitor combi (onderling serieel, en USB naar de Mac). Ik zou daar niet te lang mee bezig zijn.

Maar ik zie echter wel gewoon 16 poorten, zowel in de audio/midi config als in Logic.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2019-03-02 om 10.06.34.png
    Schermafbeelding 2019-03-02 om 10.06.34.png
    111,5 KB · Bekeken: 127
Ja dat had ik al geprobeerd maar bleef op8i/os staan in Logic
 
Hey Etaoin Het is bet laatste wat me al een week bezig houd. Maar wel noodzakelijk om verder te kunnen. Dus kan ik niet opgeven
 
Zie ook dat je op Logic 10 zit Eatoin. Ik heb logic pro 9 gehouden. Maar lijkt me geen issue voor de amt8 settup.
 
Nee, zou eerder andersom zijn. Anders gezegd, zelfs in X onder Mojave werkt het gewoon nog.
 
Zou logic vergeten en focussen op audio midi setup. Overigens, waarom niet gewoon beide via usb aansluiten?
 
Dat had ik nog niet georobeerd na het lezen van een aantal opmerkingen op soortgelijke issues. Zal hem proberen!
 
Ja hoor dat is hem Rvooh!
Ogh wat heerlijk! Bericht me je adres svp!
Thanks man
 
Back
Top