Native Instruments Komplete Kontrol MK2 Keyboards

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
3.917
Kon hier nog geen draadje over vinden.

Heb zelf een S49 MK2 besteld hopend dat vrijwel alles vanaf de controller bediend kan worden zonder naar de computer te grijpen.

Wie hebben de MK2 serie in huis en hoe bevalt dat?
 
Ik niet maar ben wel heel benieuwd naar je bevindingen en ervaring. Aan welke DAW koppel je het?
 
Ik niet maar ben wel heel benieuwd naar je bevindingen en ervaring. Aan welke DAW koppel je het?

De s49mk2 moet nog bezorgd worden. (keymusic zegt 2-5 dagen, we gaan het zien :koffie:)

Heb inmiddels door dat het hele NKS gebeuren om met alle plugins werkend te krijgen nog best een gedoe is.
Videotje daarover: https://www.youtube.com/watch?v=jAKgPY93qiw
Als alles (naast Komplete ook de plugins van Logic) goed werkt lijkt het mij wel 1 van de betere controllers met een totaal overzicht.

Een build in audio interface zou leuk geweest zijn al zou de prijs dan mss minder aantrekkelijk zijn geweest voor de meeste dit het kopen.
499,- vond ik wel even duur genoeg. Volgens mij waren deze controllers tijdens de release al 100,- duurder was het niet?
 
Hmm geen NKS support voor AU, enkel VST. =(

Bestaan er midi controllers met display die een duidelijk weergave geven van zowel AU als VST plugins?
 
Nieuw MK3

Why-upgrade-to-kontrol-s-series-MK3-featured-1280x640-c-default.jpg
 
Back
Top