X

Gevraagd: Ervaringen met Midi (drum)Pads

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Hanz
    replied
    Originally posted by SmartBits View Post
    Ik heb zelf ook een Drumkat, werkt idd super. Maar voor wat fingerdrumming misschien een beetje overkill...
    Ik had zelf een ouwe DK10, tot volle tevredenheid. Waarom had ik die ook al weer weggedaan?
    Zag toevallig dat Kat tegenwoordig een nieuw compact modelletje heeft - de KTMP1 (pff wat een naam) - die kost amper meer dan 100 euro.

https://www.katpercussion.com/ktmp1.html

Een reactie schrijven:

• SmartBits
    replied
    Originally posted by Hanz View Post
    Drumkat, dat werkte écht goed!
    Ik heb zelf ook een Drumkat, werkt idd super. Maar voor wat fingerdrumming misschien een beetje overkill...

Een reactie schrijven:

• audiocollage
    replied
    Deze lijkt me gevoelig genoeg gebruikt te kunnen worden :
    Yamaha DTXMulti

Laatst gewijzigd door Dr van Lansberg , 9 oktober 2018, 21:33. Reden: YT embed

Een reactie schrijven:

• Hanz
    replied
    Drumkat, dat werkte écht goed!

Een reactie schrijven:

• zapper
    Door : Gevraagd: Ervaringen met Midi (drum)Pads

Gevraagd: Ervaringen met Midi (drum)Pads

Ik heb inmiddels talloze midipads (Akai, Novation, Arturia) geprobeerd. Vind ze echter allemaal erg aanslag ongevoelig maar weet dat dat ook iets persoonlijks is. Krijg het idee dat de meeste vingerdrummers houden van hard tikken op die pads. Op het internet zijn de ervaringen met pads (zelfde model) ook zeer uiteenlopend. Ik ben niet zo'n fan van dat harde tikken. Dus als iemand nog een tip heeft. Voorlopig komt de Korg Nano Pad bij mij het beste uit de strijd. Maar het kan natuurlijk altijd beter. Dus heb je ervaring met bepaalde pads. Ik hoor het graag.
Working...
X