nieuwe patches op d50

dannykorrson

gebruik standaard
Lid sinds
27 juni 2017
Berichten
447
Locatie
in de alpen
ik heb een d50 liggen met een originele 00 rom kaart en een 128 ram kaart, op allebij zoals op de synth staan jammergenoeg de zelfde patches.

wat is de beste manier om nieuwe patches op de synth/ram kaart te zetten :?
 
Midi Sysex dump, gebruik bijv. de Elektron C6 applicatie.
Er zouden zat D50 banks op het web moeten staan in .SYX of .MID formaat.
 
Midi Sysex dump, gebruik bijv. de Elektron C6 applicatie.
Er zouden zat D50 banks op het web moeten staan in .SYX of .MID formaat.

dank dank :okdan:

ik heb al wat fora ontdekt waar enige banks op staan, de applicatie mistte ik nog

meteen aan het werk
 
Click image for larger version  Name:	roland_cards6.jpg Views:	2 Size:	35,2 KB ID:	3663669

Hypersynth brengt hypercards memory cartridges uit voor de D-50(ook dx-7),met opslag tot meer dan 6000 presets.Worden deze toestellen ineens terug interessant.Rond de 90 euro.
 

Hypersynth brengt hypercards memory cartridges uit voor de D-50(ook dx-7),met opslag tot meer dan 6000 presets.Worden deze toestellen ineens terug interessant.Rond de 90 euro.

Die zijn blijkbaar al uitverkocht (binnen 3 dagen na bekendmaking). Ik heb er 1 besteld (nog niet binnen).

Ik zie overigens de laatste tijd meer alternatieven voor D50 kaarten en gelukkig maar; een originele is slecht te krijgen en (als je er al 1 vindt) duur.

JurgeN
 
Die zijn blijkbaar al uitverkocht (binnen 3 dagen na bekendmaking). Ik heb er 1 besteld (nog niet binnen).

Ik zie overigens de laatste tijd meer alternatieven voor D50 kaarten en gelukkig maar; een originele is slecht te krijgen en (als je er al 1 vindt) duur.

JurgeN

was net iets te laat - jammer, lijkt me een handige gadget
 
Goeie editor erbij opslaan en spelen maar,tof,krijg al goesting om een tweedehands te kopen:mega:
 
Laad ook de set van SmackOS / Legowelt. Die trekt het onderste uit de kan met de D50. Heb net een video van de M1 gemaakt over inladen sounds, misschien D50 ook maar eens doen, en dan met C6 inderdaad: simpeler dan MidiOX.
 
Back
Top