X

nieuwe patches op d50

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

nieuwe patches op d50

ik heb een d50 liggen met een originele 00 rom kaart en een 128 ram kaart, op allebij zoals op de synth staan jammergenoeg de zelfde patches.

wat is de beste manier om nieuwe patches op de synth/ram kaart te zetten
    born to be alive is NIET van de village people

Midi Sysex dump, gebruik bijv. de Elektron C6 applicatie.
    Er zouden zat D50 banks op het web moeten staan in .SYX of .MID formaat.
    ...I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...

Comment

Originally posted by Hanz View Post
      Midi Sysex dump, gebruik bijv. de Elektron C6 applicatie.
      Er zouden zat D50 banks op het web moeten staan in .SYX of .MID formaat.
      dank dank

ik heb al wat fora ontdekt waar enige banks op staan, de applicatie mistte ik nog

meteen aan het werk

Comment

Click image for larger version  Name:	roland_cards6.jpg Views:	2 Size:	35,2 KB ID:	3663669
        Hypersynth brengt hypercards memory cartridges uit voor de D-50(ook dx-7),met opslag tot meer dan 6000 presets.Worden deze toestellen ineens terug interessant.Rond de 90 euro.

Comment

Originally posted by sinew1958 View Post
          Click image for larger version Name:	roland_cards6.jpg Views:	2 Size:	35,2 KB ID:	3663669
          Hypersynth brengt hypercards memory cartridges uit voor de D-50(ook dx-7),met opslag tot meer dan 6000 presets.Worden deze toestellen ineens terug interessant.Rond de 90 euro.
          Die zijn blijkbaar al uitverkocht (binnen 3 dagen na bekendmaking). Ik heb er 1 besteld (nog niet binnen).

Ik zie overigens de laatste tijd meer alternatieven voor D50 kaarten en gelukkig maar; een originele is slecht te krijgen en (als je er al 1 vindt) duur.

JurgeN

Schuifjes

Comment

Originally posted by JurgeN View Post

Die zijn blijkbaar al uitverkocht (binnen 3 dagen na bekendmaking). Ik heb er 1 besteld (nog niet binnen).

Ik zie overigens de laatste tijd meer alternatieven voor D50 kaarten en gelukkig maar; een originele is slecht te krijgen en (als je er al 1 vindt) duur.

JurgeN
            was net iets te laat - jammer, lijkt me een handige gadget

Comment

Goeie editor erbij opslaan en spelen maar,tof,krijg al goesting om een tweedehands te kopen

Comment

Laad ook de set van SmackOS / Legowelt. Die trekt het onderste uit de kan met de D50. Heb net een video van de M1 gemaakt over inladen sounds, misschien D50 ook maar eens doen, en dan met C6 inderdaad: simpeler dan MidiOX.
                DWDXDMRXRMXR-80007501518

Comment

Working...
                X