Héél kleine midicontroller gezocht

Een angled usb-plug vinden was ook mijn eerstvolgende suggestie.

Meeste van die grootte keyboardjes zijn mini-usb en die kabeltjes zijn in alle orientaties te vinden.
Kost het je minder dan een cm aan de zijkant iig.
 
Dit is hem: :D

Akai MPD218
3 x 16 'keys'.
aanslaggevoelig
3 x 6 encoders
usb aansluiting aan de bovenkant
24 x 21 cm

Of als je budget laag is - tweedehands:
Akai MPD18
 

Attachments

  • 218.jpg
    218.jpg
    35,9 KB · Bekeken: 101
Thanks voor alle tips gastenè
De qunexus ken ik, maar valt af door de prijs (en ik dacht ok de afmetingen)

Inderdaad andere usb plug zoeken is een optie, die akais zijn ook het proberen waard.
Ook die akais zijn goede suggesties, maar zou liever pianokeys hebben ipv pads...maar we zitten op het goede spoor.

Wel vreemd dat in een tijd dat alle synths 'minikeys' moeten hebben, we dingen hebben als de kleine 'boutique reeks', er niet echt een minimidicontroller met minikeys is...of toch nog niet gevonden.
 
Denk dat ik dan veeleer richting angled usb zoek, maar vind het nog altijd moeilijk te geloven dat wat ik zoek niet bestaat; alle synthesizers worden kleiner en kleiner (boutique ed all) en een mini midi klaviertje vinden lukt niet...
 
Ik ben al erg lang blij met m'n mpk-mini van akai, maar de usb-port zit vaak wel wat ongelukkig ja.
 
De irig25 heb je ook weggestreept, maar die voldoet wel aan de wensen die je opgaf. Nu maak je het ons niet gemakkelijk :D
 
die irig is inderdaad ideaal, merci ll3n! case closed!

merci iedereen voor het meedenken, super!
 
Wilde toch nog even de Roland a-01k noemen. Was een tijdje erg goedkoop te krijgen met keyboard.
Anyway, succes met de iRig ;-)
 
Back
Top