Arturia keylab (88)

merlijnnash

Nieuwkomer
Lid sinds
23 juli 2016
Berichten
3
Hallo!

Heeft iemand ervaring met de Arturia Keylab 88, of anders met een andere keylab?
Op forums lees ik er alleen maar slechte verhalen over, maar ik kan het me niet voorstellen dat een midi-controller met een half kapotte keybed wordt geleverd (een van de vele horrorverhalen over dit ding).

Het zou zo fijn zijn als je horroverhalen de uitzonderingen blijken te zijn! Ik kan namelijk geen andere midi-controller vinden met die functies (sliders, pads, aftertouch, modwheel/bendwheel en draagbaar)
 
Ah bedankt! Ik was alleen vergeten erbij te zeggen dat het wel 88 toetsen moeten zijn, en echt met een bend and mod wheel (geen pookjes...)
 
Blijkbaar niemand met een Keylab?

Ze hebben nu ook de Keylab essentials maar die komt pas eind juni in de verkoop.
Ikzelf heb een minilabje en dit werkt heel leuk. Ik overweeg nu om eventueel
een Keylab 61 aan te schaffen, zodat ik terug wat kan spelen. Ik heb de V-collection
en enkele andere softsynths en kan zo alvast weer aan de slag. Hardware synths
zullen hopelijk ook terug in mijn bereik komen...

Iemand die ervaring heeft met de Keylabs ?
 
Ik heb ervaring met de keylab 88, heb hem momenteel te koop staan hier op synthforum. Ik vond het een zeer degelijk toetsenbord, keybed voelt erg goed aan (ben wel geen pianospeler en kan niet vergelijken met andere fully weighted keyboards), nooit geen problemen mee gehad maar ik had beter voor een 61 keys gegaan...
 
Back
Top