Nieuwe PC.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

skywalker1

Stamgast
Lid sinds
9 mei 2011
Berichten
187
Hallo mensen!

Ik ga een nieuwe pc aanschaffen die bruikbaar moet zijn voor internet & mijn muziekproducties..

Ik wil 4 virtueel-analoge synthesizers(=4x usb?!) en een Akai Z8Sampler(Ak.sys) gaan aansturen met een (Motu)8x8 Interface..

Hebben jullie nog aanmerkingen en/of suggesties waar de computer aan moet voldoen?!

Bv. kan ik die interface zo inpluggen in de pc of moet er dan een speciale aansluiting op zitten?! En Windows7 lijkt me een goed idee-toch?!

Een dure geluidskaart is toch niet nodig aangezien ik niet ga recorden met de pc?!

En hebben jullie nog tips mbt het geheugen?!

Hoor graag van jullie, groet, Sander.
 
He Sunnys!

Gewoon een nieuwe pc. Voor internet en muziek, zoals ik al zei..

Ga het bestellen bij een vriend..

Hoor wel van je, Sander.


Weet niet wat je hiermee bedoelt: heb je nog display(s)? kast? voeding?

moet je alleen een update van je mobo, ram en cpu? game je wel 's?


Gamen doe ik niet met de pc iig!
 
Een Pc gebruiken voor zowel internet als het maken van muziek is vragen om problemen :)

He digimod! Maar toch wel handig ook met downloaden van operating systems etc. of niet?!

Of gescheiden houden - en met een usb stickje alles overzetten?!
 
ik ben heel blij dat ik zo'n onding niet meer nodig heb voor m'n muziek.
 
Let er op dat je de 64-bit versie van Windows 7 gebruikt indien je meer dan 4 Gb intern geheugen in de pc plaatst. Ik zou voor een Intel processor gaan en voor een moederboard met een Intel chipset. Als je een pc koopt of bouwt die je niet gaat gebruiken om zwaar te gamen dan zou ik geen apparte videokaart aanschaffen. De nieuwste (tweede generatie) Intel Core i7 processors hebben een prima videochip ingebouwd die krachtig genoeg is voor het perfect weergeven van je standaard applicaties. Dit scheelt in de kast van je pc meteen een extra plek die gekoeld moet worden. Zet op je processor een stille koeling en bekleedt de wanden van de kast eventueel met bitumen; wordt ie lekker stil van! Zelf bouwen heeft de voorkeur. Kant en klare systemen zijn niet zo mijn ding.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top