Opvolger Novation Remote SL mk2

Dacide

Ouwe rot
Lid sinds
28 juni 2004
Berichten
730
Locatie
Echt
Is er al iets bekend over een opvolger van de midi keyboards van Novation... de Remote SL mk2 serie?

Ik heb geen idee hoe lang de mk2 versies nu op de markt zijn en hoelangeen serie bij novation dient mee te gaan.

Is er iemand die kan zeggen of er dit jaar (2011) nog een opvolger zal verschijnen... de mk3 versie?

Ik sta op het punt om een sl 49 mk2 te kopen... maar mocht op niet al te lange termijn de opvolger uitkomen, dan kan ik nog wel even wachten en mijn axiom 25 blijven gebruiken.
 
Ik mag hopen dat de opvolger toch minimaal 1 display heeft. Anders hoef ik hem niet haha.

Maar goed... het blijft natuurlijk koffiedik kijken totdat de mk3 uit is... maar ik ben vooral benieuwd naar hoe lang Novation een product in de markt houdt.

Hoe lang was de mk1 op de markt toen de mk2 eraan kwam?
 
Koop een mk1 2de hands tot die tijd dat de mk3 uitkomt :geslaagd:

als de mk3 weer 2 displays bezit gaat de mk1 er hier uit anders niet.
 
Had Novation gemaild met dezelfde vraag.

Momenteel is er nog niks bekend over een opvolger van de MK2.

Met andere woorden... het zal dus nog wel minimaal 1 a 2 jaar duren voor er een opvolger komt (als die er komt)

Bijna vakantie.... en dan ga ik me lekker een mk2 kopen :)
 
Had Novation gemaild met dezelfde vraag.

Momenteel is er nog niks bekend over een opvolger van de MK2.

Met andere woorden... het zal dus nog wel minimaal 1 a 2 jaar duren voor er een opvolger komt (als die er komt)

Of ze houden hun kaken stijf op elkaar zodat de concurrentie niet weet dat ze in oktober met een dikke mk3 op de proppen komen. You never know...
 
Ik waardeer het overzicht op mijn oude ReMOTE sl61 wel, met die twee grote LCD's! En ik sta dan ook niet te springen om deze te verkopen en te ruilen voor zo'n nieuw ding.

Meereh... Hijs toch mooi he? die MKII? :erm:
 
Back
Top