M-audio X session pro midi controller probleem

odyon

Nieuwkomer
Lid sinds
28 Maart 2006
Berichten
1
hi, ik heb een probleem waar ik al een tijd mee zit. Ik ben in het bezit van een x session pro midi mixer, maar als ik hem aansluit op mijn laptop (windows xp sp3, core2duo 7100) krijg ik de error te zien "usb deviced not recognized". Zeer frustrerend..

Ik heb hem in januari 2008 gekocht en in het begin werkte hij dus wel naar behoren. Laatst deed hij het dus weer niet, en had ik maar besloten om windows opnieuw te installeren. Daarna aangesloten op andere laptops, maar kan niet met zekerheid stellen dat hij daarop werkte (stond geen traktor op geinstalleerd). Vervolgens op mijn laptop met een verse windows xp installatie. en.. hij werkte! Dus ik was blij voor een bepaalde periode, tot ik op een gegeven moment traktor had geminimaliseerd, een windows verkenner scherm open had, en het volume bijstelde met de controller. Vervolgens Traktor gemaximaliseerd, en de midi controller werd niet meer herkend.

Ik had dit probleem wel vaker, dus traktor afgesloten, apparaat losgekoppeld, en opnieuw aangesloten. En sindsdien weer telkens hetzelfde bericht "usb device not recognized". Opnieuw opstarten; usb roots deinstalleren; driver verwijderen en opnieuw erop zetten; niets mag baten.

Zijn er mensen met een vergelijkbaar probleem, misschien met een ander apparaat/controller, of iemand een suggestie? Bedankt!!
 
Back
Top