Nieuwe KORG Nano controllers

fstfrwrd

Ingeburgerd
Lid sinds
12 mei 2008
Berichten
66
http://www.gearjunkies.com/news_info.php?news_id=2940


afbeelding1af4.jpg


het gerucht doet de ronde dat ze voor $99/stuk te koop zullen zijn. nice.
 
hmmm, dat ziet er beter uit! vooral die nanopads lijken me wel wat..... maareh, wanneer ligt dat allemaal bij ons in de winkels dan? of is dat weer de enige vraag die ik niet had moeten stellen?!
 
Ziet eruit dat de nanopad een soort van kaospad achtig oppervlakte heeft.
Die zit er op de padKONTROL ook op, hiermee kan je flams/rolls maken. X-as is snelheid, Y-as velocity. Of natuurlijk gewoon twee cc's naar keuze, ik geloof dat ie standaard pitchbend en modulatie uitzendt. Werkt erg fijn.

Goed formaat vind ik deze controllers, past zo voor of achter je toetsenbord en neemt weinig plaats in beslag. Zoals de Killamix maar dan budgetvriendelijker.
 
eindelijk binnen

vandaag ff bij i4 drie kleine doosjes opgehaald

Ron bedankt voor de snelle service

btw: Mopho is super vet !!
 
eindelijk binnen

vandaag ff bij i4 drie kleine doosjes opgehaald

Ron bedankt voor de snelle service

btw: Mopho is super vet !!


graag gedaan en inderdaad een vet bakje klein maar fijn zullen we maar zeggen :-) Die Nanotjes zijn trouwens best cool had er niet veel van voorgesteld maar ze zijn erg leuk en bruikbaar leuk sinterklaas cadeautje
 
zo m'n usb poorten zijn op, je kan ze niet echt doorlussen

maar t werkt wel, prfect voor live, m'n oxygen 8 uit de tas en 3 nano's erin, plaats over
 
Ziet er inderdaad misschien wat goedkoop uit, maar volgens mij zijn ze dat ook toch? Bovendien doen ze wat ze moeten doen. Ik denk dat het een hele slimme zet is van Korg.
 
Ik heb de Nanopads, gewoon omdat ik alleen pads moest hebben die aanslaggevoelig zijn. Werkt wel aardig. Er zit EZdrummer Lite bij en dat klinkt best OK.
 
Nano nano

Nano nano

Heb ze alledrie gekocht, bij MP, paar maanden geleden.
Drumpads vind ik geweldig, keyboardje bruikbaar (ze hadden bij het Youtube filmpje van Jordan gewoon alleen de output van de synth op moeten nemen en niet dat gerammel van de keys, dan had ie meteen 100 euro duurder geklonken) en de controller, die ik met Logic gebruik is een beetje een pain om te configureren, bovendien heb ik de transport controls nog niet aan de praat.
Weet iemand of daar al templates voor zijn?
 
Back
Top