Warm Audio ervaring?

Heb een pre-amp waar ik erg tevreden over ben.
 
er zijn mensen die er mee weg lopen. het is natuurlijk niet duur, maar ik word niet heel warm van warm audio persoonlijk. maar goed, wij zijn in onze studio's ook wel veel duurder uitgekomen met andere spullen. kan je er niet 1 huren bij studio lobbes een tijde en kijken of het wat voor je is?
 
Ik ben ze in verschillende studios tegen gekomen. Hoe dichtbij ze komen als clone verschilt een beetje per type. De 1176 zijn prima maar de EQP (Pultec clone) vond ik niet in de buurt komen. Ben zelf erg fan van de Tonebeast (API clone), deze klinkt erg lekker op akoestische drums maar ook ongetwijfeld goed op synths :) Ik heb geen ervaring met 1073 clone of de SSL bus compressor. Volgens mij zijn er voldoende andere opties voor een SSL clone bijv. 2ehands zelf gebouwde.
 
haha ja las ik. diy heb ik ook naar gekeken maar heb wel eens bij iemand gezien dat er toch nog wel eens iets niet helemaal goed gaat bij di yourselven.
was me te risicovol ook omdat je dan toch ook nog vaak wel aan de 500 euro zit.
ik zou nu die Warm kopen als ik een ssl style compressor zou willen.
hoop eigenlijk dat ze snel 2e hands beschikbaar komen, zou nog wel een ssl style comp erbij willen.
 
Gho ja, die Warm ziet er mooi uit voor het geld maar Warm heeft nu niet de beste reputatie.
Je koopt zoiets toch ook om iets toe te voegen aan je sound dus het moet wel echt goed zitten.
Daarom dat ik dus nog even wacht op reviews van SF-leden.
Als het echt goed zit met die Warm clone komen er trouwens weinig 2dehands exemplaren te koop:beard:.
 
Ik heb net een Stam 4000 eq gepreordered (oefening in geduld naar ik verwacht als ik de GS thread over de stam 4k compressor lees) en kwam toevallig deze shootout tussen 3 compressors tegen waarbij ook de Warm meedoet https://www.youtube.com/watch?v=RVANsCRDRhI de Warm komt er niet heel goed uit, zij die m hebben bieden m weer te koop aan lees ik op youtube.
 
Back
Top