Hoe heet dit stemeffect

Ik had de term autotune al opgevangen, maar dacht dat dat juist bedoeld was om boel in toon te trekken, i.p.v. radicaal er naast.
Wat de muziek betreft..... kids....
 
Of kun je dat ding ook nog op afwijkende intervallen zetten, 16 noten per octaaf of zo?
 
Weet iemand hoe dit stem-vervormend effect heet?
https://www.youtube.com/watch?v=VaEruAD8GL4
Sorry voor het brakke nummer. Hoop dat ik jullie geen nare oorworm heb opgezadeld.

Gast! Wat loop je voor bagger hier te verspreiden :bekdicht:! Ik mag hopen dat je niet van plan bent dit zelf te repliceren :D! Ik haat deze vorm van autotune gebruik en helemaal wat voor nummers er in Nederland mee worden gemaakt, meestal door wannabee rappers die eigenlijk geen talent hebben.
 
Beetje rustig ja! Er zat een waarschuwing bij! Duidelijk geen kinderen die Minecraft spelen.... Deze *Crap* is hot onder 8 jarigen. Ik moet me een beetje wapenen in de discussie over muziek en dan heb ik graag technische achtergrondkennis. Help me liever aan een goede channel-blocker op de achtergrond..... Ik voer nu ook een download only beleid op Youtube (ze mogen enkel goedgekeurde downloads kijken, want YT Kids slaat nergens op).
 
Beetje rustig ja!

Ah sorry, ik zie nu pas wat die 1e smiley eigenlijk voorsteld (op de tablet zie je geen tooltips....), ik dacht dat dat iets van grose/smerig betekende, ik bedoelde dus zeker geen "bek dicht", excuus dus....
Blijft wel feit dat dit echt wel mega bagger is, haha ;) (maar in context van 8-jarigen kan ik het dan wel begrijpen...)
 
Aaaaah! Lekker met je 8 jarige kind in discussie over autotune. Het opvoeden is begonnen! :D
 
Is dit waar 8 jarigen naar kijken, jezus. :stupidErgens loopt er toch iets mis, 8 jaar lijkt me goed voor Jan zonder vrees, enz.
 
De link werkt niet, ik hoorde alleen maar poep geluiden. Kan je dan ook niet helpen :D

succes met het lijden :baco:

excuses aanvaard:peukie:
 
Back
Top