boss 3 for 2: advies/help

Zoltar_Basjer

Power out
Lid sinds
16 oktober 2006
Berichten
359
Hoi

Ik ben van plan om van de actie van boss gebruik te maken: 2 kopen 1 gratis.

Maar ik heb moeite om te kiezen en een goed beeld te krijgen welke best passen.

Bb-1x / Frv1 / Fu-5
Of Te-2 / Frv1 / Fu-5

gebruik vooral samen met 303/202/mg1/oddesy/777/xox/606/808/909

De bb lijkt me leuk voor de 303, maar komt eig neer op een bass preamp.
Te2 vooral om leuke ambient/sfeer te creeren lijkt het. Kan ik goed gebruiken.
Eerste idee was bb, maar nu denk ik toch dat de te meer in mn setup kan bijbrengen...

Fuzzer kan je altijd gebruiken denk ik, en de fender reverb ook. Of heb ik dit verkeerd voor...

Iemand ervaring met de bb-1x? Iemand die hem samen met een 303 gebruikt? ervaring met de te2? Filmpje/audio? heb ik niet gevonden, enkel gitaren die er doorgejasd worden...
Wat raden jullie aan?
 
De te2 is een fijne voor je 202. De freezefunctie is heel mooi geeft heel veel ruimte en tape echo achtige reverbipv de frv zou ik voor de rv-6 gaan. Heeft ook een spring emulatie plus 5 andere waaronder shimmer. En modulate. De fz-5 is denk ik niet echt nuttig voor synths drums
Zou ik eerder voor de bass overdrive gaan bd-1?Succes met je keuze. Ik kan moeilijk kiezen en heb er nu 63 verschillnde van boss :P. Tweedehands zijn ze erg goedkoop te krijgen
 
Bedankt voor de tips.
Had hier ergens al gelezen dat je de te2 op het einde zet vd chain.

Zoveel heb ik er nog niet, 63 .... 8)

Distortions heb ik er al een paar van, dus heb nu uiteindelijk bb1x, te2 besteld. Rv6 zou gratis van boss nagestuurd worden. Hopelijk is alles op tijd rond zodat ik recht heb op 3e pedaal...
 
Goede keuze denk ik. De bb ken ik nog niet maar ziet er interessant uit. De te-2 en de rv-6 achter elkaar is :engel:
 
Ondertussen al eens kunnen spelen met bb en te.
Bb heeft een randje mee aan 303, nog niet echt veel mee kunnen spelen. Heb de indruk dat de 303 iets beter n de mix ligt.
Te is idd vet, kan je leuke dingen mee doen, ook live denk ik.

Vandaag is ook de rv6 in de bus gevallen. Die heb in nog niet kunnen uitproberen. Beetje druk hier, ma ja.... de kwaal vd moderne tijd zekere .... 8)
 

Attachments

  • Screenshot_2015-12-14-19-06-10.jpg
    Screenshot_2015-12-14-19-06-10.jpg
    31,3 KB · Bekeken: 101
  • Screenshot_2015-12-14-19-05-37.jpg
    Screenshot_2015-12-14-19-05-37.jpg
    20,5 KB · Bekeken: 108
Back
Top