A Really Nice Compressor

CraZ

..
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
2.749
Legendarisch.. a "Really Nice Compressor" .. of RNC zoals ie vaak afgekort wordt aangeduid.

Een klein 20 cm breed kastje.. wat de concurrentie aan kan met compressors die vele malen duurder zijn.

Bij voldoende belangstelling leverbaar via mij voor een prijs van ca. 650 gulden. Ik ben in gesprek met FMR audio om 'agent' voor hun te worden in Nederland... zodat hun producten hier wat gemakkelijker te krijgen zijn (voor een mooie prijs).

Even voor de duidelijkheid... ik doe dit niet om er geld aan te verdienen.. maar omdat ik leuk vind


Posters: sorry voor het vermeubelen van deze thread.. het is niet persoonlijk..
 
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

...vroeg ik me af of je inderdaad 'agent' bent geworden, en wat ze nu in euro's zouden kosten.

-C-
 
...waar heb ik laatst nou iets over dit ding gelezen (incl. de prijs)..........??

ik zal es een bad nemen in de stapel interfaces & SOS's
 
Re: A Really Nice Compressor

Origineel geplaatst door CraZ
Legendarisch.. a "Really Nice Compressor" .. of RNC zoals ie vaak afgekort wordt aangeduid.

Een klein 20 cm breed kastje.. wat de concurrentie aan kan met compressors die vele malen duurder zijn.

Bij voldoende belangstelling leverbaar via mij voor een prijs van ca. 650 gulden. Ik ben in gesprek met FMR audio om 'agent' voor hun te worden in Nederland... zodat hun producten hier wat gemakkelijker te krijgen zijn (voor een mooie prijs).

Even voor de duidelijkheid... ik doe dit niet om er geld aan te verdienen.. maar omdat ik leuk vind


Posters: sorry voor het vermeubelen van deze thread.. het is niet persoonlijk..

Zeker geïntereseerd in een RNC. Maar voor 650 gulden (290€) denk ik dat ik 'm beter zelf kan bestellen bij FMR. Daar is ie 190$ plus shipping.
 
Zeker doen. Gewoon in de US bestellen.
 
Feedback heeft 'm ook op hun site staat, zoeken op FMR. Kost ie 279 euro.

$190 zal na shipping, invoerrechten en BTW niet zo ver van die 279 euro afzitten.
 
Ik heb de RNC nu bijna een week en vindt het zeker een leuke comp. maar wat ik me nou afvroeg; zou de dbx 166XL nou beter zijn?harder/voller? t'is natuurlijk persoonlijke smaak. ik twijfel gewoon of ik um dr voor zal omruilen. iemand tips?
 
Leuke comp? Wat bedoel je met een leuke comp? Aan een leuke comp denk ik aan kastje die naast compressed ook convetti naar buiten spuwt ofzo. Maarja..:confused:
:)

Ik heb de 266XL en de RNC nu ook. Wat ik tot dusver heb gemerkt is dat de RNC beter om gaat met snellere attack tijden. Zou ze echt eens naast elkaar moeten zetten om er meer over te kunnen zeggen.
 
heb zelf een 166XL gehad, deze kan heel smerig klinken, maar is een goeie comp.
RNC schijnt juist heel clean te zijn.
 
Origineel geplaatst door demian
heb zelf een 166XL gehad, deze kan heel "smerig" klinken, maar is een goeie comp.
RNC schijnt juist heel clean te zijn.

Kijk! daar wachtte ik op! morgen gelijk maar ff richting Feedback.
De RNC is idd erg clean en heel zuiver, terwijl ik juist het smerige werk zocht.. ennuhh. de RNC is enkel hard-knee, de dbx kan ut switchen. mocht ik ooit een 2e comp. zoeken wordt dit um zeker.

thnx!(weer een frustratie minder) :doei:
 
Origineel geplaatst door Maleh
Kijk! daar wachtte ik op! morgen gelijk maar ff richting Feedback.
De RNC is idd erg clean en heel zuiver, terwijl ik juist het smerige werk zocht.. ennuhh. de RNC is enkel hard-knee, de dbx kan ut switchen. mocht ik ooit een 2e comp. zoeken wordt dit um zeker.

thnx!(weer een frustratie minder) :doei:

die 166XL kan je beter 2e hands zoeken. Veel goedkoper :)
 
Back
Top