Verschillende browsers versus Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Posten gaat weer moeilijk! Zie:

error.png
 
Had ik ook vanmiddag, precies tijdens het posten bleef de site hangen. Ik denk: geen toeval.
 
Had ik ook vanmiddag, precies tijdens het posten bleef de site hangen. Ik denk: geen toeval.

Die heb ik ook gehad maar ik denk dat het geen zin heeft om nog iets te melden want er wordt niet gereageerd door de moderatoren.
Op m'n vorige vraag bij het gebruik van een andere browser kreeg ik geen antwoord, het blijft opvallend stil?
Als je antwoord wil in dit topic dan moet je woorden zoals verrekken en soortgelijke woorden gebruiken want dan krijg je een reaktie.
Niet dat je vraag dan beantwoord wordt zoals bij mij gebeurde maar je krijgt wel dat dit soort woorden verwijderd worden en de opmerking dat grof taalgebruik niet mag.
 
Wat soms wel helpt is je browsergegevens te wissen. Daar heb ik al aardig wat problemen mee weten op te lossen. Bijvoorbeeld een bericht die constant naar de voorpagina sprong ipv naar het bericht.
 
De tijd staat weer goed zo te zien en tot op heden geen hangers meer gehad.

:okdan:
 
Nieuw geposte berichten van mij en van anderen zijn helaas nog steeds niet zichtbaar voor mij, tenzij ik inlog.
En toch nog 1 keer een tijdje niet het forum op gekund.
Al met al lijkt het forum wel een stuk stabieler geworden.

edit;
Overigens heb ik hetzelfde probleem gehad bij Synthtopia.com, dus het zou goed bij mij kunnen liggen. Zou niet weten waar het aan zou liggen dan, HW en System clock staan goed hier.
 
Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
ik denk dat het geen zin heeft om nog iets te melden want er wordt niet gereageerd door de moderatoren

Bij het openen van het forum Feedback Upgrade, heb ik richtlijnen gecommuniceerd. Ik denk dat ik gedurende de eerste paar weken een keer of 20 aan verschillende leden heb gevraagd die richtlijnen te volgen. Als dat niet gebeurt, houdt het een beetje op. Ik zal ze nog even op een rijtje zetten:

1. Nieuw probleem = nieuw topic aanmaken
2. Blijf on topic
3. Laat weten welk device je gebruikt, welk OS en welke versie, omschrijf je probleem zo specifiek mogelijk

https://www.synthforum.nl/forum/alg...richtlijnen-voor-het-reageren-in-dit-subforum

Als je antwoord wil in dit topic dan moet je woorden zoals verrekken en soortgelijke woorden gebruiken

Wat je schreef was van een heel andere strekking. Ik heb 1 woord aangepast zodat je post alsnog voldeed aan de forum richtlijnen. Misschien goed om ze ter herinnering nog even door te nemen. Onze bereidheid te reageren wordt niet groter door herhaaldelijk geklaag, vulgair taalgebruik of off topic reacties.
 
Wat je schreef was van een heel andere strekking. Ik heb 1 woord aangepast zodat je post alsnog voldeed aan de forum richtlijnen. Misschien goed om ze ter herinnering nog even door te nemen. Onze bereidheid te reageren wordt niet groter door herhaaldelijk geklaag, vulgair taalgebruik of off topic reacties.


Ik heb geen vulgaire taal gebruik alleen op een ietwat stevige manier verteld dat jullie niet reageren en toch worden die verwijderd, maar schijnbaar mag dat ook niet?
Maar als ik een vraag stel over een andere browser die nog niet genoemd is en dat ik niet kan inloggen want ik kan dan niet in de vakjes m'n naam en wachtwoord typen krijg ik geen antwoord.
Leg dan 'ns uit waarom ik geen antwoord krijg want dit probleem was in het topic verschillende browsers nog niet genoemd.
En ook na je post van daarnet geen antwoord op die vraag van alweer even terug maar wel op m'n laatste post.
Ik krijg daardoor het gevoel dat er heel nauwkeurig wordt gelet op het taalgebruik maar geen antwoord op een nieuw probleem in het topic.
Dat wekt toch irritatie op?
 
6 mei 2019, 16:25


Ik werk vanaf vandaag met een andere browser (DuckDuckGo) omdat dat recaptcha gedoe van google me steeds meer begint te vervelen en de recaptcha add on als veroudert wordt aangemerkt door mozilla.
Maar wat ik ook probeerde, als ik klikte op inloggen dan gebeurde er niets, wat kan daar een verklaring voor zijn?
Ik heb nu maar even het forum benadert via Mozilla.

Dit was m'n vraag om het maar even duidelijk aan te geven.
 
Na uren raak ik er eindelijk op, o zo traag...

Is er gewerkt aan de site ofzo?

Nog iemand last afgelopen halve dag zeg maar?
 
Vanavond heb ik twee of drie keer tevergeefs geprobeerd deze site te bezoeken. Maar kennelijk lukt het nu weer.
 
Bericht door een moderator:
Als er aan de site gewerkt wordt, maken we daar van tevoren altijd even melding van. Het forum was down vandaag. We realiseren ons dat er snel iets aan gedaan moet worden. Op de korte termijn zijn de agenda's echter vol en hebben we er simpelweg de tijd niet voor.

Laten we dit draadje verder vrijhouden voor discussie over de prestaties van het forum via de verschillende browsers.
 
Tering.. zou het prima doen op zn moderne telefoon... update ;-)
 
Bericht door een moderator:
Als er aan de site gewerkt wordt, maken we daar van tevoren altijd even melding van. Het forum was down vandaag. We realiseren ons dat er snel iets aan gedaan moet worden. Op de korte termijn zijn de agenda's echter vol en hebben we er simpelweg de tijd niet voor.

Laten we dit draadje verder vrijhouden voor discussie over de prestaties van het forum via de verschillende browsers.

Dat doe ik en ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vraag die ik op 23 mei herhaald heb terwijl die al van 6 mei was.
Hoe lang duurrt het nou voor iemand antwoord krijgt?
Of wil je op m'n vraag helemaal geen antwoord geven?
 
Dat doe ik en ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vraag die ik op 23 mei herhaald heb terwijl die al van 6 mei was.
Hoe lang duurrt het nou voor iemand antwoord krijgt?
Of wil je op m'n vraag helemaal geen antwoord geven?

Als mijn zoontje zo blijft zeuren moet -ie voor straf naar z'n kamer en een uur toonladders studeren.
 
Ik werk vanaf vandaag met een andere browser (DuckDuckGo) omdat dat recaptcha gedoe van google me steeds meer begint te vervelen en de recaptcha add on als veroudert wordt aangemerkt door mozilla.
Maar wat ik ook probeerde, als ik klikte op inloggen dan gebeurde er niets, wat kan daar een verklaring voor zijn?
Ik heb nu maar even het forum benadert via Mozilla.
Ik heb de DuckDuckGo app even geprobeerd met m'n iPhone en daar werkt inloggen prima mee, kan gewoon een usernaam en wachtwoord invullen. Gebruik je de Android app?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top