Forum overzicht

SlaveoftheWave

Ouwe rot
Lid sinds
14 september 2008
Berichten
1.792
Locatie
Nijmegen
Mobiele versie android 8, browser chrome.

In het forum overzicht mis ik een feature dat ik kan zien wanneer de meest recente post is per subforum. Ike zie alleen wat het laatste bericht is, maar het is me niet duidelijk of daar nieuwe posts in zijn zonder eerst het forum aan te klikken. Zou fijn zijn als daar iets in mogelijk was
 
Last edited by a moderator:
Mobiele versie android 8, browser chrome.

In het forum overzicht mis ik een feature dat ik kan zien wanneer de meest recente post is per subforum. Ike zie alleen wat het laatste bericht is, maar het is me niet duidelijk of daar nieuwe posts in zijn zonder eerst het forum aan te klikken. Zou fijn zijn als daar iets in mogelijk was

Ik moet even kijken of ik precies begrijp wat je bedoelt :). In het forumoverzicht worden alle forums en subforums getoond. Links een kolom met de forumnamen. Dan het aantal discussies in dat (sub)forum en dan het totaal aantal berichten in dat (sub)forum. De laatste kolom is gereserveerd voor informatie over de meest recente post in dat (sub)forum met de naam van het lid, de titel van het draadje en het tijdstip waarop de post is geplaatst. Op de kleinste schermen is geen plek om die laatste informatie te tonen. Als je je scherm draait (dus naar landscape), wordt die informatie wel getoond.

Is dat wat je bedoelt?
 
" De laatste kolom is gereserveerd voor informatie over de meest recente post in dat (sub)forum met de naam van het lid, de titel van het draadje en het tijdstip waarop de post is geplaatst."

Dit lijkt niet correct te werken bij Nieuws: er staat daar een bericht over een modular van gisteren als "laatste bericht" terwijl we al heel de dag de boel aan het volspammen zijn over de Moog One.
 
Dat is inderdaad een heel vreemde. Die had ik nog niet eerder gezien. Het lijkt erop dat dit alleen gebeurt bij Nieuws. Ik heb er melding van gemaakt bij vBulletin. Even afwachten nu.
 
zou het een idee zijn om in het berichtenoverzicht de letters van het betreffende subforum dik te drukken?
het is zo fijn om in 1 keer het subforum te kunnen zien. nu moet je met de ogen de 'regel in' of zo. volgens mij scan je sneller als het dik gedrukt staat. wa denken gullie?
 
zou het een idee zijn om in het berichtenoverzicht de letters van het betreffende subforum dik te drukken?
het is zo fijn om in 1 keer het subforum te kunnen zien. nu moet je met de ogen de 'regel in' of zo. volgens mij scan je sneller als het dik gedrukt staat. wa denken gullie?

Dat lijkt me voor Synthforum dark inderdaad wel een ding. In light wordt er met verschillende kleuren tekst gewerkt. Misschien kan ik dat in dark ook doen in plaats van vet? De naam van de thread wordt immers ook vet weergegeven. Ik ga er even mee spelen.
 
Helaas kan ik niet alleen de tekst opmaak van de naam van het subforum wijzigen zonder de templates aan te passen. Ik heb nu de kleur van alle links iets aangepast waardoor de forumnaam iets beter zichtbaar zou moeten zijn het overzicht. Ook de kleur van de normale tekst is wat lichter geworden, net als die van de timestamps in het forum.
 
Back
Top