Is bezoek afgenomen na update?

De oude layout van marktplaats was volgens mij veel overzichtelijker. Nu het is niet echt een wereldprobleem ...

Aan de layout van de marktplaats is feitelijk weinig veranderd. Ik vermoed dat je vanaf de voorpagina bij de module voor de marktplaats hebt doorgeklikt via "Bekijk alles". Als je deze optie kiest, kom je echter niet bij de marktplaats uit, maar bij een zoekresultaat. Zoekresultaten worden standaard op een andere manier weergegeven dat een topicoverzicht. Wil je gewoon de marktplaats gebruiken, dan kun je via het forumoverzicht hier naartoe navigeren. Eventueel kun je via "filter" de sorteervolgorde aanpassen naar de manier die je gewend bent van het oude forum.
 
Waarom in de bovenregel na de knoppen Voorpagina en Forum geen snelle link naar de marktplaats?
 
Waarom in de bovenregel na de knoppen Voorpagina en Forum geen snelle link naar de marktplaats?

Omdat we 41 openbare forums hebben en ik geen reden zie om voor de marktplaats een uitzondering te maken. Wat eventueel wel een oplossing zou kunnen zijn, is een tab aanmaken voor quick links. Hieronder zouden we de MP kunnen zetten maar ook bijvoorbeeld de ledenlijst, de chat en "over ons". Zo combineer je overzicht met gemak. Dat zou ik echter eerst in "de groep" willen gooien.
 
Ik stelde het voor omdat de marktplaats altijd het best bezochte forum was, voor leden en niet-leden, klopt dat? Het is ook duidelijk dat de marktplaats vaak de eerste kennismaking met SF is. Vandaar.
Een quick links tab met Ledenlijst, Chat en Over ons lijkt me trouwens een goed idee! Volgens mij kan Wie is online daar ook wel bij.

Dan hou je over: Voorpagina / Forum / Nieuwe berichten / Berichten van vandaag / Synthwiki / Chat
 
Ik merk dat ik hier na de upgrade weer vaker kijk, voornamelijk omdat de site nu wel goed schaalt op mobiel. Voor de upgrade was het geen doen op mobiel.
 
Heb me altijd afgevraagd of die zgn gasten niet grotendeels automatische zoekmachines , standaard us overheid internetvolgers ed zijn en dat dus bv op dit moment er misschien50-60 mensen echt op het forum actief zijn en 110 nobody's ?
neem aan dat daar naar gekeken is of dat dat ergens duidelijker bekend is ?
 
Back
Top