Marktplaats volgorde topics klopt niet.

wellicht handig dat als default in te stellen? Dan kan men altijd nog iets anders proberen maar blijft het meer intact.

Dan zouden we net zo goed de wijzigingen weer kunnen terugdraaien. Het ging nou juist om de doelstelling de marktplaats overzichtelijk en netjes te houden.

Op korte termijn zullen we een leuke nieuwe optie introduceren op Synthforum. Voor leden met een goed verhaal, gaan we de blog-optie aanzetten. Ik zal als test/introductie het spits afbijten met wat stukjes over de manier waarop het nieuwe forum werkt en hoe je het maximale eruit kunt halen. Ik beloof dat het eerste stuk zal gaan over het gebruik van de marktplaats aan de koperskant. Die tekst kunnen we dan ook bovenin het marktplaats forum tonen in de verwachting dat leden na verloop van tijd de marktplaats meer en beter zullen gaan gebruiken. Ook zal ik de helpteksten nog wat aanpassen en focussen op de koperskant.
 
Is er een optie een eigen default op te slaan? Dat voelt wat minder dictatoriaal ;)
 
En een kleine terzijde, het lijkt me dat er geen regels meer zijn aangaande reageren in eigen verkooptopics nu dat toch de grote bak in schuift? Qua aantal, termijn etc?
 
toen ik er achter was gekomen dat je bij 'filter' heel eenvoudig de volgorde kon veranderen naar draden bovenaan waar het laatst iets in was gepost, had ik het gevoel dat daarmee de oude functionaliteit min of meer was hersteld, met als bonus dat er weer gereageerd kan worden in verkoopdraden.
Yes!
Bedankt Leo.
Zo heb ik weer de oude volgorde terug.
Dan ligt er nu een taak om potentiƫle kopers ook op de hoogte te brengen van deze optie want anders verkoop ik m'n spullen nog steeds niet.
 
Nadeel is dat je het filter elke keer moet instellen, ik krijg het iig niet als standaard voor elkaar
 
En een kleine terzijde, het lijkt me dat er geen regels meer zijn aangaande reageren in eigen verkooptopics nu dat toch de grote bak in schuift? Qua aantal, termijn etc?

Klopt helemaal. Je kunt en mag reageren in je eigen topics en er zit geen limiet op de hoeveelheid reacties. Daarnaast is de 3-dagen regel verdwenen.
 
Back
Top